Fullsatt på Merediths clinic

Sv: Fullsatt på Merediths clinic

Det var en fantastisk clinic!!! En väldigt ödmjuk och trevlig Meredith!

Ja det var en väldigt bra clinic.

Tackar Leksands knäcke för det, jag ska köpa ert knäckebröd i framtiden!

Fast på herrtoaleterna var det ingen kö, fast gubben som stod i urionoaren tittade lite konstigt :D

Otroligt bra clinic!
Stort tack till Leksands knäcke för detta!
Samt för de goda knäckemackorna!

Mycket bra clinic och väldigt tänkvärt att det ändå är så svårt att få hästen framför sig. Att den ALLTID är framme för skänkeln. Det blev ju väldigt tydligt när ryttarna fuskat vid framridningen - de fick problem på banan som M. redan i början förutspått skulle inträffa om man inte var noga med att rida fram.

Otroligt bra och pedagogiskt, enkelt budskap som är svårare att leva efter än vad man tror!

finns det nånstans man kan läsa om clinicen för oss som inte var där ..:/

Håller helt med, finns mkt jag vill testa när jag väl får igång skrället igen - sen hade jag ju himla trevligt sällskap oxå, eller hur Q? ;)

Den bästa sammanfattningen som jag har hittat, är nog den på Ridsports hemsida, som det länkas till här ovanför.

Liknande trådar

• Artikel Artikel
Hästnyheter Hela det svenska EM-silverlaget – med Peder Fredricson i spetsen – är klart för Sweden International Horse Show. Nu är det klart att...
Svar
0
· Visningar
450
Senast: Gunnar
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter Folk trängs på läktaren och vissa står upp på sidan. Alla vill se och höra när före detta OS-ryttaren Maria Gretzer ger sina bästa tips...
Svar
0
· Visningar
404
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter Helen Langehanenberg, 33, tillhör världseliten i dressyr. I söndags höll tyskan en uppskattad clinic på Equality Lines anläggning vid...
Svar
0
· Visningar
437
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter Malin Baryard Johnson och Peder Fredricson höll clinic i hoppningens svåra konst i regi av H&M på Gävle Ryttarsällskap förra...
Svar
0
· Visningar
452
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Hemlösa hundar ökar
  • Senast tagna bilden XV
  • Muddypaws 24/25