Fullsatt möte om ridning i Laröd

Sv: Fullsatt möte om ridning i Laröd

Förstår inte hela bilden av artikeln, jag tycker iallafall att om kommunen planerar att stänga in ridverksamheten med bostadsområden och seniorboenden så borde man från kommunens sida bygga upp nya stallar och ge mark till ridskolan en bra bit därifrån om de nu endå ska bygga om massa stall.
Bättre ur alla synpunkter tycker jag om stallet slipper trafiken och nära grannar, särskilt om man vill expandera med ett ridgymnasie.

Liknande trådar

• Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Sista dagen på ridskolans termin stod jag uppbokad på två lektioner – dels min ordinarie, och dels den sista lektionen för dagen som...
Svar
0
· Visningar
337
Senast: cassiopeja
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter (Helsingborgs Dagblad) Det var det första eldprovet och Niklas Arvidssons Click and Cash blev godkänd. Trots pressen gjorde hingsten två...
Svar
0
· Visningar
572
Senast: Gunnar
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter (HD) Miljönämnden säger, med tvekan, ja till det planerade ridgymnasiet i Laröd – men skyddsavstånden till bostäderna är egentligen för...
Svar
0
· Visningar
514
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter (HD) Satsas pengarna på rätt idrotter i dag – och hur kan det bli bättre? I går kväll fick ungdomarna själva tycka till...
Svar
0
· Visningar
644
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama