Fulla i magen av all julmat?

MissFideli

Trådstartare
25399984.jpg

Abbie passar på att fånga nya julklappen
25399985.jpg

Verkar inte så tokigt att vara katt faktiskt. Ligga med magen i vädret och filosofiera :D

Sv: Fulla i magen av all julmat?

:rofl: Vilka latmaskar :D

Jag skulle aldrig kunna skaffa en sån leksak till mina. Jag tycker dom plinglande bollarna är jobbiga nog men dem åker tackolov in på oåtkomliga ställen ibland så man slipper höra på det ;)
För det var väl leksaken som lät? :p

Haha, mina katter fick VÄLDIGT stora ögon av ljudet från filmen. En sån vågar jag inte skaffa åt dem, då skulle jag aldrig få en blund sedan.

Alldeles ljuvliga är de, dina nallebjörnar. Vilka gosmagar! :love:

:D Hade jag köpt en sådan med ljud hade den nog överlevt i fem minuter här:rofl: katterna har haft en utan ljud och den överlevde i ca 10 minuter:D

Vår britt ligger också med magen i vädret väldigt ofta, kan det vara ett typiskt brittdrag mån tro? Ingen annan katt vi haft har legat på det sättet så ofta.

Det var inte jag som köpte julklappen, det var mina föräldrar. Har haft en leksak för många år sen som lät likadant, men eftersom den var roligast (eller kanske t.o.m bara rolig) mellan 3 och 4 på natten så åkte den ut :D
Denna har pipit en natt och det var under en kort tid, blir det mer än så så åker den också ut :p
Och nog för att Abbie har pipig röst, men inte riktigt så pipig :rofl:

Jag trodde faktiskt inte dom skulle gilla den alls, mina är sånna som helst springer runt med leksakerna. Och Yoga tycker den är löjlig, tror hon har petat på den 1 gång sen julafton. Abbie däremot tycker den är jättesmidig, man kan ligga på rygg och leka :cool:

Vår britt ligger också med magen i vädret väldigt ofta, kan det vara ett typiskt brittdrag mån tro? Ingen annan katt vi haft har legat på det sättet så ofta.

Jag vet inte, alla mina 3 britter har gjort så också. Yoga och Julia hela tiden, Abbie har börjat sen vi flyttade till den nuvarande lägenheten. Yoga är dock den enda som hela tiden älskat att bli kliad på magen, Abbie har lärt sig det nu senaste året att man inte måste bita ihjäl handen om den klappar en på magen. Yoga ropar om hon lägger sig på rygg och vill bli kliad. Knaskisse :D

Liknande trådar

Utrustning Min kära dam, en 7-årig PRE-korsning på ca 160 cm, är på träningsläger. Hon har verkligen börjat bli fin men då dyker dilemmat upp att...
Svar
6
· Visningar
988
Senast: Barret
·
Övr. Katt Det här med att leta ny katt, fy sjutton vad jobbigt det är. :( Jag har ju de senaste 17 åren inte tagit in en ny katt i mitt hushåll...
Svar
9
· Visningar
1 361
Senast: Sassy
·
Katthälsa Hej Jag provar att fråga här. Snälla inga påhopp, jag är här för att be om tips o råd. Jag gör det bästa jag kan för mina katter efter...
Svar
18
· Visningar
4 409
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag har funderat en hel del kring hur livet förändras, i bland relativt förutsägbart, och i bland åt helt oväntade håll. Jag förstår att...
6 7 8
Svar
151
· Visningar
19 264
Senast: MML
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Uppdateringstråd 30
  • Hönstråden II