JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt.
Du bör uppgradera eller använda
en annan webbläsare .
(Aftonbladet)
I lördags såg han sina hästar vinna, vinna och vinna.
I söndags körde han själv.
Och blev nia.
– Jag är bättre på att träna häst, säger Timo Nurmos som rattar ett stall som lagt i högsta växeln.
http://www.aftonbladet.se/trav365/article3098617.ab
Moderator
Hästnyheter
Laxfaks tar sin nionde raka seger. Foto: ATG live Timo Nurmos är tränaren bakom kallblodsfenomenet Laxfaks. Under fredagen tog hästen...
Hästnyheter
Stall Frode Hamre var med om en otäck dödsolycka på väg till Solvalla. Deras hästtransport krockade med en personbil – och två personer...
Hästnyheter
Galopp med framskjuten placering i Derbyt. I kväll ska Timo Nurmos Mellby Viking ta revansch - och ta sig till final i Europaderbyt. -...
Hästnyheter
Yarrah Boko har varit skadedrabbad och inte startat sedan början av januari. På söndagen är det dags för comeback. – Jag har lagt om...
Kattsnack 11 🐈⬛🐈
Övr. Katt Honan är verkligen chill.
Hanens nya plats är under sängen. Men det syns att han är framme ngt iaf när jag inte är hemma.
Frågan är...
Lilla
1 minut sedan
Svar: 1 068
Visningar: 56 048
Katt
Fri tillgång på torrfoder?
Hundhälsa Fri tillgång på torrfoder har fungerat jättebra på samtliga av mina hundar. Väldigt smidigt eftersom rutiner inte riktigt är min grejj i...
SiZo
3 minuter sedan
Svar: 16
Visningar: 426
Hund
Uppdateringstråd 31
Övr. Hund Spontanköpte en träningsboll vid kassan i djuraffären idag. Den piper 😲
Brie
9 minuter sedan
Svar: 1 098
Visningar: 63 891
Hund
Stora shoppingtråden III
Utrustning Har för mig att jag läst diskussioner ang. metall mot metall med spänne och bettring och ljud å vibrationer 🤷♀️ jag stör mig mest på...
Shixle
21 minuter sedan
GHS - dagens dressyr.
Dressyr Klättra långa och branta backar i skritt brukar vara guld för de som vill lösa allt med fart och explosion.
Man får lite samma mentala...
tuaphua
29 minuter sedan
Svar: 520
Visningar: 24 659
Grenar
Elaggregat som gett upp
Anläggning Nån som vet om man har ett elaggregat som gått sönder och har garanti kan man föra det till affären man köpt det från eller måste man...
aglaonema
33 minuter sedan