Ftp-explorer...

Fraggel_Tess

Trådstartare
Har lite bekymmer detta program idag. Den laddar nästan upp bilder men när den är på 100% så är det precis som om uppkopplingen bryts till FTP programmet. Vad kan det va för fel?
 
Vet inte. Men FTP-explorer har lite konstiga buggar har jag märkt. Avinstallera och installera om!
 
Vilka FTP program har testat? jag har kört med bullet proof leech och flasfxp.

Dom fungerar perfa för mig
 
Har märkt att det ibland kan vara bra ur felsökningssynpunkt att köra från en dos-prompt.
Dvs ftp ip.ad.re.ss
Sedan kan man bara skriva help för att få alla olika kommandon, inte lika lättjobbat som ettt wendövs-program, men man ser precis vad som händer vid varje sak man gör!
 

Liknande trådar

IT & mobiler Jag håller på med ett kreativt projekt där jag har behov av några bilder. Själv har jag god tillgång på egna foton, men just detta...
Svar
0
· Visningar
406
Senast: Myrten
·
Trädgård & Växter Jag har en liten dröm att bygga ett växthus inom ett år eller två. Tanken är då ett växthus på mur som delvis funkar att odla lite i men...
Svar
2
· Visningar
405
Senast: sthu
·
Kropp & Själ Jag fick reda på att jag har en liten hörselnedsättning på ena örat redan för 25-30 år sedan, beskedet kom då som en överraskning. Jag...
2
Svar
27
· Visningar
1 927
Senast: hastflicka
·
Fritid Jag hade tänkt lägga upp lite bilder på instagram och facebook (julkampanj på mina böcker), men jag tycker att det är stört omöjligt att...
Svar
7
· Visningar
468
Senast: tott
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈
  • Uppdateringstråd 30
  • Avels fråga

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stil på bostad för uthyrning.
Tillbaka
Upp