Ftp-explorer...

Fraggel_Tess

Trådstartare
Har lite bekymmer detta program idag. Den laddar nästan upp bilder men när den är på 100% så är det precis som om uppkopplingen bryts till FTP programmet. Vad kan det va för fel?

Vet inte. Men FTP-explorer har lite konstiga buggar har jag märkt. Avinstallera och installera om!

Vilka FTP program har testat? jag har kört med bullet proof leech och flasfxp.

Dom fungerar perfa för mig

Har märkt att det ibland kan vara bra ur felsökningssynpunkt att köra från en dos-prompt.
Dvs ftp ip.ad.re.ss
Sedan kan man bara skriva help för att få alla olika kommandon, inte lika lättjobbat som ettt wendövs-program, men man ser precis vad som händer vid varje sak man gör!

Liknande trådar

IT & mobiler Vänder mig hit igen eftersom det blev så bra hjälp förra gången och för flera användare 😆 Har försökt googla men inte hittar något...
Svar
14
· Visningar
1 469
Senast: Cattis_E
·
IT & mobiler Jag håller på med ett kreativt projekt där jag har behov av några bilder. Själv har jag god tillgång på egna foton, men just detta...
Svar
0
· Visningar
415
Senast: Myrten
·
Kropp & Själ Hej! Jag har efter en sjukgymnast och otroped felbehandlat mig fått förlorad inkomst och sjukskrivning i 7 månader. Jag fick första...
2 3 4
Svar
66
· Visningar
4 151
Senast: Sassy
·
Skola & Jobb Jag tänkte för inte så länge sedan starta en tråd likt många andra "vad vill jag jobba med"-trådar. Det är kanske lite den typen av råd...
2
Svar
25
· Visningar
3 684

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka