Frysa fil och kefir?

Fil håller sig långt efter det datum som står på paketet om de är bra förvarade. Så du kan äta av den i typ två veckor till eller något. Om det är för hållbarheten som du tänkte frysa?
Ja, jag tänkte för hållbarheten. Köpte ordentligt med fil och kefir sist jag handlade för att slippa handla snart igen. Sen blev jag inlagd på sjukhus och visste inte när jag skulle få åka hem. Tänkte om kattvakten skulle lägga dem i frysen. Men det behövs inte längre.

Liknande trådar

Hemmet Kort intro: Min frys är full. Jag vet att jag behöver extra frysmöjligheter över julen. (Nej, min ordinarie frys kommer inte att tömmas...
2
Svar
23
· Visningar
1 242
Senast: NilHe
·
Mat Min mage gillar att jag får i mig blåbär, men jag tycker inte det är så gott att bara äta dem rakt upp och ned eller i fil eller...
Svar
10
· Visningar
488
Hemmet Jag funderar på att köpa frysbox, ca 200 l. Jag har en otrolig förmåga att passa på när det är extrapriser att köpa massor och frysa in...
Svar
0
· Visningar
229
Senast: Mia_R
·
IT & mobiler Sitter och jobbar hemma. Jag har en laptop med ganska mycket minne. Jag kör allt lokalt på C jag gör förändringar i en fil (cad) och...
Svar
2
· Visningar
313
Senast: fejko
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka