Frosti börjar att få fina kontaster

alazzi

Trådstartare
Han har utvecklats mycket.
Lumix%202008-09-28-10-48-51_041.jpg

Lumix%202008-09-28-10-51-39_038.jpg

Kashi ser ut så här när han sover:
Lumix%202008-09-30-15-03-31_020.jpg

Konstigt nog så glömmer jag hela tiden att fotografera katterna när de leker. Då tittar jag bara och njuter.

Sv: Frosti börjar att få fina kontaster

Pälsen på dessa katter är så otroligt mjuk, man fattar det inte förrens man har fått klappa någon. Och temperamentet är perfekt, precis lagom aktiva och gosiga.

Dottern får leka med lillskrutten och han klagar inte. Självklart är jag med hela tiden och kollar så att det inte blir vilt. Kattens väl i första hand.
Lumix%202008-09-28-13-06-43_034.jpg

Sällan jag säger nått om barn, speciellt i en katt-tråd :D , men jösses vilken söt dotter!!

Sällan jag säger nått om barn, speciellt i en katt-tråd :D , men jösses vilken söt dotter!!

:love: Tack:)

Länken fungerade visst inte. Försöker igen.
http://www.bccs.se/

Seal Lynxpoint (kallas även Snow och ibland maskad) är den vanligaste och ljusaste av de tre. Om någon variant ska kallas "snö" är det Lynxpoint. Genetiskt bär den anlag för "siames-maskning" i dubbel upplaga. Ungarna föds ofta helt vita, mönstret framträder efter några dagar och blir sedan starkare. Kontrasterna är inte färdigutvecklade förrän katten är minst ett år. Grundfärgen är närmast elfenbensvit till ljust cream och mönstret är gråaktigt till ljusbrunt. Svanstippen och trampdynorna är svartbruna och nosen är mörkt tegelröd. Ögonen är alltid blå.

Det borde vara förbjudet att visa snöbengaler! :mad:
De är ju så otroligt vackra! :love: (Jag drömmer om att äga en i framtiden ;))

Din dotter är underbart söt och de är så kul att se barn och katter ihop som leker "snällt" med varandra :)

Vad snälla ni är:) Tackar på dotterns vägnar.

Liknande trådar

Övr. Katt Hej. jag har en fråga gällande mina 2 katter som helt plötsligt inte kommer överrens. Dom är båda hanar och kastrerade. Den ena hanen är...
Svar
3
· Visningar
570
Senast: Svartkatt
·
Övr. Katt För mig har det alltid varit självklart att katten får vara i sovrummet och sova i min säng. Tyvärr lider jag av värk i kroppen...
2
Svar
23
· Visningar
1 787
Katthälsa Jag har två innekatter, steriliserade honkatter, syskon från samma kull och födda 2017. De har bott hos mig sen de var åtta veckor...
Svar
11
· Visningar
815
Senast: Svartkatt
·
Katthälsa Mina små galenpannor är pigga och glada, bägge är nu kastrerade och i samband med kastreringen av den andra så tog vi bort fri tillgång...
Svar
16
· Visningar
1 196
Senast: Marvin
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama