M

millansnillan

Kan någon ge tips på hemsidor som är gjorda i Frontpage? Tänkte göra en där men först vill jag se hur det kan se ut :D
 
Ser inte en sida likadan ut oavsett om du använt Frontpage, Dreamweaver eller kodat själv.... :confused:

Dreamweaver & Frontpage är ju bara ett program för att enklare skapa sidor......
 
Jo men jag ville se hur mycket Frontpage klarar av, har haft problem med det förrut att det inte klarar av en del HTMLkoder.
 
FÅr jag fråga...vilken frontpage?
Microsoft Frontpage 98
Microsoft Frontpage 2000 eller framåt eller
Frontpage Express?
Frontpage Express är inte samma som dom andra frontpage och MF 98 är mycket sämre än MF 2000.
Själv har jag inte upptäckt något jag inte kan göra med MF 2000 och har varit utmärkt att lära sig på.
 
Hur mycket?

FP klarar av dom flesta HTML-koderna.
Men varför ska du använda HTML-koder när du ska använda FP?
FP genererar ju dom själv.
 

Liknande trådar

Hemmet Mobilberoende-tråden fick mig att tänka på att jag i princip varje dag fastnar i mobilen direkt på morgonen, en vana jag gärna blir av...
Svar
12
· Visningar
394
Senast: Rugge
·
Tjatter Jag har köpt en ny mobil, och har inget bank id på den. Inte heller swish. Och för att kunna fixa det måste jag ju kunna komma in på min...
Svar
16
· Visningar
976
Senast: Karfitsa
·
IT & mobiler Jag är så otroligt missnöjd med hur både Gmail och Outlook sorterar mail! Fattar inte om det bara är kassa inställningar (tycker jag...
Svar
16
· Visningar
579
IT & mobiler Bonusdottern har pratat massor om att bädda och göra mysigt i studsmattan nån fin sommarkväll. Jag tänkte överraska henne med filmmys i...
Svar
0
· Visningar
253

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp