nyttnick
Trådstartare
Jag har bestämt mig för att donera mitt hår för att någon som förlorat håret pga sjukdom ska kunna få en billigare peruk. Så på torsdag nästa vecka smäller det, men jag har ingen aning om vad jag ska ha för frisyr efter klippet. Det lär ju bli kort, eftersom poängen med att donera är ju att klippa av alla längderna.
Idag har jag rätt långt ner på ryggen och har haft så i många år nu. Jag har flera virvlar, så en rak och "prydlig" frisyr funkar inte på mig, för det är inget som håller sig rakt någon längre stund, utan det brukar dra sig och se hackigt ut.
Vill ha det hyggligt lättskött och tanken är att det ska få växa ut igen, men jag vill inte se för gammal och omodern ut.
Kan tillägga att jag är lite lätt nervös
Idag har jag rätt långt ner på ryggen och har haft så i många år nu. Jag har flera virvlar, så en rak och "prydlig" frisyr funkar inte på mig, för det är inget som håller sig rakt någon längre stund, utan det brukar dra sig och se hackigt ut.
Vill ha det hyggligt lättskött och tanken är att det ska få växa ut igen, men jag vill inte se för gammal och omodern ut.
Kan tillägga att jag är lite lätt nervös