Frisyrnamn?

Monkie

Trådstartare
Min frisyr: Lob.

Vill gärna göra "horisontella vågor" till festliga tillfällen. Men hur? Hittar bara stylingtips för vanliga lockar. Jag vill att håret ska gå i tydliga och prydliga vågor ☺

Min frisyr: Lob.

Vill gärna göra "horisontella vågor" till festliga tillfällen. Men hur? Hittar bara stylingtips för vanliga lockar. Jag vill att håret ska gå i tydliga och prydliga vågor ☺
Lob har jag ingen aning om vad det är, men testa att googla shinglat så får du en hel del tips som jag tror kan passa.

Liknande trådar

Kläder & Bli fin Jag har ganska långt hår nu och nästa vecka ska jag till frissan. Egentligen vill jag ha kort hår igen, men tyvärr har jag inte...
2
Svar
25
· Visningar
1 711
Senast: KesoNeso
·
Kropp & Själ Egentligen har jag ett fantastiskt bra liv. Jag älskar mitt lilla hus, jag älskar mitt yrkesval, jag har bra kollegor och en bra chef...
2 3
Svar
42
· Visningar
2 089
Senast: Thaliaste
·
Kropp & Själ Det här kan vara ett känsligt ämne för vissa, men jag känner att jag behöver prata om det här och kanske få några kloka ord/råd... För...
Svar
2
· Visningar
693
Senast: miumiu
·
Kläder & Bli fin Håller på och spara ut till min naturliga hårfärg som är ca 30% vitt/grått och resten typ mörk cendré (ljusare på sommaren). Har låtit...
Svar
7
· Visningar
956
Senast: Praefatio
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama