Freeweb-uppladdning av bilder

C

crazy

Sedan ett bra tag har min hemsida via freeweb varit bra underlig.För VARJE BILD som ska laddas upp-så blir jag tvungen att gå ut från freeweb och logga in på nytt:mad: ...för att åter igen ladda upp 1 bild i taget.Detta gör mej frustrerad och snart galen:mad: .Är det nåt med min dator el vad är det frågan om??:confused: Tänk er att göra detta om man ska ha in tex 10 bilder!!!:eek: :eek:

Svärramsorna blir längre för varje dag....:devil: :devil: ;) :D

Hjälp & tips välkomnas!

Sv: Freeweb-uppladdning av bilder

Så har det varit ett bra tag...

Prova med supporten, jag har inte orkat ta tag i det, då den enda sidan som ligger där är en som inte uppdateras så ofta.

Sv: Freeweb-uppladdning av bilder

Ok alltså fler som har problemet.

Problemet nr 2 är att suport finns bara på engelska direkt på chat online...och vem begriper när det ska börjas snackas i termer?Jag menar skolengelskan går väl bra...

...jag får väl ge det ett försök

Liknande trådar

IT & mobiler Vänder mig hit igen eftersom det blev så bra hjälp förra gången och för flera användare 😆 Har försökt googla men inte hittar något...
Svar
14
· Visningar
1 958
Senast: Cattis_E
·
IT & mobiler Jag är inte insatt i tekniska saker så jag kanske använder fel termer men förhoppningsvis förstår ni mig ändå. Jag har fram tills nu...
2
Svar
23
· Visningar
1 805
Senast: Wingates
·
Relationer Hej alla. Jag är i en av mina värsta kriser. Jag behöver peppning och råd. Varning för långt inlägg. Jag och min, sen tre år, sambo är...
2
Svar
34
· Visningar
6 082
Senast: Vallmo
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag har aldrig ägt någon ajfån eller smartfån. När jag köpte min nuvarande mobil för 4 år sedan var kravet att det skulle gå att ringa...
Svar
0
· Visningar
287
Senast: Magiana
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Photoshop hjälp
  • Tips i London
  • Valet i USA

Hund, Katt, Andra Djur