Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Naaw!
Vem är mamma till dem?
Du har inga nya bilder på hur det ser ut?
Nuså har jag rotat fram. Jag har tyvärr inga nya bilder med mina nuvarande kaniner men det kanska går bra med bilder från sommaren 2007.
niice! hur stor är den? var den ganska ny på bilden eller hålls gräset sådär grönt och högt hela tiden?
sån skall jag också bygga då jag får eget hus!
niice! hur stor är den? var den ganska ny på bilden eller hålls gräset sådär grönt och högt hela tiden?
Det är så himla fint!
Exakt, hur håller man den grön. Yta/antal kaniner?
Läcker, vill ha. Sätter på önskelista.
hahaha kan tänka mig det!
det är alltid coolingarna som längtar mest efter mjuka pälsbollar mest!
I år blir det 4 stora kaniner i hagen och en del kaninungar.
Ni har rätt, så grönt håller de sig inte tyvärr. I somras käkades gräset ner på ett par veckor sen var det torka hela sommaren som gjorde saken värre. Ena huset är det en höhäck i så de har tillgång till hö hela sommaren + att vi plockar gräs till dom.
Den är 8*9 m, ca 70 kvadrat. Kullen på bilden gjorde dom jättefina gångar i förra sommaren men i somras så brast det tyvärr. Men vi tänkte fylla på högen och skyffla tillbala jorden dom spträtt ut och platta till rejält så dom kan bygga nya gångar.
Säg till om någon av dem är singel!
Du får ta nya bilder på allt till våren!!!