Y
YaYa
Sv: Fransk Bulldog?
Håller inte riktigt med vad du skriver :smirk:
Det finns dom frallor som klarar värmen som till och med älskar solen!
& att dom inte är några stjärnor i lydnad vad jag vet så finns det en hel del som har gått som har klarat lydnadklass 1 ..
Vet en tik som har kommit upp till klass 3 så helt kassa kan dom inte vara ..
Hanhundsaggressivitet Jag/vi har haft hanar över 20 år tillsammans med både tikar & hanar & det har iinte varit några problem!!
Glada, trevliga hundar som INTE gillar att vara själva.
Dom hänger med på det mesta, men under sommaren orkar dom inte fullt lika mycket eftersom värmen tar på dom ganska mycket.
Inte direkt några stjärnor i lydnad, men tikarna brukar vara väldigt följsamma av naturen. Hanarna är lite mer envisa och självständiga. Hanhundsaggressivitet är ganska vanligt, speciellt om det är tikar inblandade som ska vaktas.
Generellt sett är dom mycket tålmodiga och älskar människor, vilket gör att dom passar bra ihop med barn allt som oftast. Mammas Frallor älskar min son, som är 10 mån. Han gosar med dom, leker med dom och dom står ut med att han ibland ramlar på dom eller råkar klappa för hårt. Den näst äldsta tiken har som sin uppgift att vakta honom mot dom yngre valparna, så att dom inte tar hans leksaker/mat eller springer för nära honom
Har haft rasen i familjen dom senaste 10 åren, och innan dess umgicks jag med dom dagligen då min bästa kompis, som liten, mamma var uppfödare. Nu är min mamma uppfödare sen 6-7 år tillbaka, och har 5 hundar hemma för tillfället.
Lättare att svara om du ställer konkreta frågor
Håller inte riktigt med vad du skriver :smirk:
Det finns dom frallor som klarar värmen som till och med älskar solen!
& att dom inte är några stjärnor i lydnad vad jag vet så finns det en hel del som har gått som har klarat lydnadklass 1 ..
Vet en tik som har kommit upp till klass 3 så helt kassa kan dom inte vara ..
Hanhundsaggressivitet Jag/vi har haft hanar över 20 år tillsammans med både tikar & hanar & det har iinte varit några problem!!