Från telefon till dator

Sv: Från telefon till dator

antingen köper du bluetoothkabel (om du ha bluetooth) eller en vanlig USB kabel som passar till din mobil.
 
Sv: Från telefon till dator

Och vad är en Bluetooth kabel för något? ;)
Du syftar på en Bluetooth Dongel. Men det är bara en massa strul för det mästa. Något som fungerar i vått och tårt är IR.. nästan alla bärbara datorer har IR.. Men det finns även små USB-IR grejjer att köpa till vanliga datorer..
Men du har ju alltid möjjligheten att mejla bilderna.. men det är lite krångligt det me.. och kostar pengar..
 
Sv: Från telefon till dator

Supergregg skrev:
Du syftar på en Bluetooth Dongel. Men det är bara en massa strul för det mästa.

har aldrig märkt att det var nått strul med bluetoothen.
funkar alldeles utmärkt :D
 
Sv: Från telefon till dator

Jag har år av datorsupport som erfarenhet. Så jag vet att det allt för ofta är problem med dessa donglar. Men inte i själva dongeln för det mästa, utan operativsystemet alltså windows som utgör boven i dramat. Sam har vissa telefoner lite problem att skicka och ta emot filer via det.. ibland går det ibland inte.. och så håller det på..
 
Sv: Från telefon till dator

På jobbet har en massa kollegor dessa telefoner och det som fungerar bäst är om man via en dockningsstation (rund liten dosa som man ställer telefonen i) och USB för över bilderna.

Jag kör med BT och det fungerar ... för mig.... Men jag vet en hel del andra som tycker det strular mycket.

Programvara och så, har SE på sin sajt.
 
Sv: Från telefon till dator

lättast att mmsa dem till sin egen e.mail :) fast vet itnevad det kostar bör itne kosta många kronor ;)
 

Liknande trådar

IT & mobiler Jag undrar om det är något man kan göra vid ett mindre antal tillfällen även med ett pyttelitet abonnemang, eller om det är fantasier...
Svar
5
· Visningar
481
Senast: Svartkatt
·
IT & mobiler Microsoft Edge. Samsung A51. Varje gång som jag vill flytta foton från telefonen till datorn så scannar datorn in alla bilder som finns...
Svar
2
· Visningar
291
Senast: Migo
·
IT & mobiler Smartphones har blivit ett konflikt och stressmoment i familjen. Vi håller på att banta ner användning/tillgång så mycket det går. Men -...
2 3
Svar
42
· Visningar
1 343
Senast: Badger
·
IT & mobiler Är det någon mer som har problem med att youtube hänger sig och vägrar spela upp de flesta videorna? Ibland funkar det att öppna upp en...
Svar
6
· Visningar
289
Senast: Gimlan
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Vad gör vi? Del CCIII
  • Valet i USA
  • Skaffa barn eller inte

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp