från spotify till ipod?

T

Toviie

min fråga är helt enkelt; går det på något sätt att få in sina spellistor från spotify till ipoden?:) har försökt men det verkar inte funka..? tacksam för svar:)
 
Sv: från spotify till ipod?

för att ha spotify så måste man väl ha internet och har du det på ipoden?
 
Sv: från spotify till ipod?

Spotify streamar ju och för att du ska få över musik till en mp3-spelare måste det vara nedladdat. Så nej, jag skulle inte tro att det går. Dock så kan du spela in musiken från Spotify och således få den på din dator och kunna föra över den till Ipoden.
 
Sv: från spotify till ipod?

Har du en Ipod touch så ska det gå. Då behöver du för det första Spotify premium, sedan får du ladda hem en Spotifyklient till din Ipod och slutligen synka dina spellistor via den. Då kan du spela dem i så kallat offlineläge på Ipoden. För att göra detta behöver du tillgång till internet när du laddar ner klienten och synkar spellistorna.

Med en vanlig Ipod går det inte.
 

Liknande trådar

IT & mobiler Jag har Youtube premium och har en del låtar nedladdade så att man kan lyssna offline. Ibland krånglar det, men det brukar lösa sig...
Svar
1
· Visningar
294
Senast: Enya
·
IT & mobiler Jag är så otroligt missnöjd med hur både Gmail och Outlook sorterar mail! Fattar inte om det bara är kassa inställningar (tycker jag...
Svar
16
· Visningar
622
Samhälle Barnen har skolresor till Stockholm nu i slutet av terminen, 16 åringen har rätt mycket fri tid där de går runt själva och är såklart...
2
Svar
22
· Visningar
2 743
Senast: Mabuse
·
IT & mobiler Google är verkligen inte min vän i det här fallet, men allvetande Buke brukar ju kunna lösa det mesta! ✊✊ Jag har googlat på lite...
Svar
1
· Visningar
656
Senast: Keb71
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stil på bostad för uthyrning.
Tillbaka
Upp