Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Godt sagt. Må vel bare henge meg på der.. Har også vært framesfrelst, men nå vet jeg bedre ja..Jag har varit frames-frälst. Nu vet jag bättre.
Jeg synes det eneste som mangler for å få siden din perfekt er nettopp det å fjerne framesen. Hva i alle dager gjør den bergunderrød streken der? Synes den desverre ødelegger mye. Server Side Include (SSI) er som skapt for ditt behov.. Rett og slett Siden kunna også valider etter W3C-standard, men det blir et krav egentlig utenom hva vi diskuterer her.Då gillar ni inte min sida för den är väl uppbyggd i frames om jag fattat rätt om vad det är? Hur skulle jag ha gjort tycker ni?
(Riktat till dem som ej gillar frames)
XHTML vil vel ikke i seg selv være et alternativ til frames. Men i XHTML har du endel funksjonalitet som gjør det lett å lage god layout. Du bør absolutt kombinere med CSS. Et alternativ til frames er å benytte tabeller, men tabeller er ofte klundrete, og innføring av f.eks. div- og span-tagger som du selv definerer i CSS er da et godt alternativ. Det er faktisk mulig at både div og span støttes av HTML 4.01, men er ikke helt sikker. Uannsett er XHTML som er en tilnørming mot XML fremtiden, så hvorfor ikke hoppe på bølgen med en gangPå vilket sätt är xhtml bättre för sidor utan frames?
Man kan ju göra snygga sidor i lager, men jag inbillar mej att många inte kan se det på ett korrekt sätt?
Själv tycker jag att man kan göra många saker relativt bra i frames. Fast många använder det tyvärr på ett sätt som gär hemsidorna onödigt fula.
Men det finns ingen framtid i frames, och ingenting man ska lägga energi på att lära sej om man inte redan kan det.
Fast riktigt vilka alternativen är vet jag tyvärr inte.