Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Nu blir jag snart vansinning på alla färgtrådar på avel, dessutom lyckas alla människor bli ovänner på de trådarna (visst, på andra också, men extra mycket på dessa tycker jag).
Skulle du vilja tala om för mig exakt vilka "alla färgtrådar" på avel du syftar på? Sen jag la in påminnelsetråden högst upp i forumet och bad folk hålla nere på färgfrågorna så har det blivit signifikant bättre på den fronten. En eller två frågor - om ens det. Räkna antalet färgtrådar på de sista 4-5 sidorna, och du kommer inte hitta många...
Jag har nog sen reaktionsförmåga kanske... Ber om ursäkt, jag har inte räknat några trådar men tyckte inte spontant att det blivit bättre. Men du har nog rätt, det har säkert blivit bättre.
Foder & Strö Då det förutom koppar, zink och fosfor även fattas järn i årets analys så funderar jag på om kraffts high phosphorus miner skulle kunna...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.