frakt av sadel?*skåne-värmland*

T

Tomaten

har köpt en sadel som jag ska fraka hem från skåne*bor i värmland* vilket är billigaste sättet att skicka på?

Jag har bäst erfarenhet av Bussgods. Bussgods i Skåne har ett enhetspris för frakt av sadlar och det är 150:- :)
Fast när jag skickat åt andra hållet dvs. Gävleborg - Skåne kostade det mej 120:- upp till 10 kg.

Använd absolut bussfrakt! Det är billigt och dom har fast pris för sadlar. :) Gå inn på bussfrakt.se Postfrakt är dyrare! :(

Det finns inget (www)bussfrakt.se

Du måste ha skrivit fel url!

Det var nog Bussgods som avsågs.

Om man söker på bussgods eller bussfrakt i t.ex. GOOGLE så får man mängder med träffar.

Nästan samtliga bussbolag tar med gods om man frågar, även de som inte finns med i Gods/Frakt-listor som t.ex. lokaltrafiken.

Skåne-Värmland finns det många olika alternativ.

Liknande trådar

Utrustning Har en dressyrsadel jag fick med hästen när jag köpte henne. Den sitter bra på henne men jag känner jag sitter som en banan och mina ben...
Svar
14
· Visningar
776
Senast: Lisen82
·
Utrustning Hej Denna ponny har en schleese dressyr sadel som ligger bra, söker efter en liknande hoppsadel men i en betydligt billigare prisklass...
Svar
0
· Visningar
252
Utrustning Jag har köpt en helt ny sadel som är utprovad av sadelutprovare. Sadeln har visats sig vara för lång för hästen. Sadeln ligger ca 3-5cm...
Svar
3
· Visningar
760
Senast: Ajda
·
Utrustning Innan jag envisas för mycket så tänkte jag höra efter här. För någon vecka sedan hade Hööks i Sisjön jättestor sadelutförsäljning...
Svar
9
· Visningar
968
Senast: Tora
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka