Y
Yoghurt
Hejsan!!
Jag har några frågor angående fältävlan/hunting.
1. Måste man ha fältävlansmärke för att få starta hunting??
2. Hur höga e hindrena för D-ponny i debutant fältävlan ( menar i både Hoppning å terräng)?
3. Får man ha hackamore i hunting och fältävlan?
4. Min stallkompis tävlar i Fältävlan på ganska hög nivå ( typ CIC** ) Får ja ta fältävlansmärke för henne eller måste dom ha nån typ tränar licens (eller va de heter...)?
5. Vad har man för kläder på terrängbanan? kan man ha typ en vanlig stalltröjja typ eller finns de "speciella" kläder?
6. vad rider man för dressyr program i debutant fältävlan?? e de typ LC :1 eller finns de ett speciellt fältävlansprogram?
7. hur lång e fältävlanbanan ungefär?? måste hästen ha superkondis eller?
Hoppas nån kan svara för ja vill veta !!
Puss å kram!!
Jag har några frågor angående fältävlan/hunting.
1. Måste man ha fältävlansmärke för att få starta hunting??
2. Hur höga e hindrena för D-ponny i debutant fältävlan ( menar i både Hoppning å terräng)?
3. Får man ha hackamore i hunting och fältävlan?
4. Min stallkompis tävlar i Fältävlan på ganska hög nivå ( typ CIC** ) Får ja ta fältävlansmärke för henne eller måste dom ha nån typ tränar licens (eller va de heter...)?
5. Vad har man för kläder på terrängbanan? kan man ha typ en vanlig stalltröjja typ eller finns de "speciella" kläder?
6. vad rider man för dressyr program i debutant fältävlan?? e de typ LC :1 eller finns de ett speciellt fältävlansprogram?
7. hur lång e fältävlanbanan ungefär?? måste hästen ha superkondis eller?
Hoppas nån kan svara för ja vill veta !!
Puss å kram!!