R

rin85

är det någon som vet vad det innebär om valpens ena testikelkula inte har ramlat ner?är det farligt vad gör man åt det???:banana:
 
Sv: fråga

det beror på hur gammal valpen är ovar pungkulan ligger i dag i gången ner eller i buken????
 
Sv: fråga

Det beror som sagt på ålder och var den ligger, har den varit nere nån gång? Ibland händer det att de är nere och så kan den ena fara upp igen. Man ska inte vara där o känna efter o peta då kan det påverka, vänta ut den några månader, vet ju inte hur gammal den är nu valpen.
I vuxen ålder om den blir krypto så är det risk att hunden kan få cancer, då är det bättre att operera bort den.
Du kan nog vara lugn och vänta ut den
 

Liknande trådar

R
Övr. Hund Istället för och fortsätta i en tråd som handlar om att vara publik på utställning så tänkte jag att det kanske kunde vara bra med en...
Svar
16
· Visningar
981
Senast: Myrten
·
R
Hundträning Min mamma ska kanske skaffa en hund valp ❤️ Och isåfall kommer min hund vara ungefär 1,5-2 år när den kommer. Han är en väldigt glad...
Svar
14
· Visningar
1 159
Senast: Raderad medlem 149524
·
Hundhälsa Hej, min tik har precis fått valpar och 3 av dom har sårskador på ryggen och det börjar ramla av och pälsen följer med, kommer det växa...
Svar
12
· Visningar
1 143
Senast: Ewv
·
  • Låst
Hundavel & Ras Hej! Jag köpte i valp i augusti i år och vart då informerad att valpen inte hade stamtavla. Vilket inte gjorde mig något då jag inte...
9 10 11
Svar
208
· Visningar
21 406
Senast: Gunnar
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp