Köpt en häst utan pass ( vet dumt ), men förra ägaren hade precis flyttat och hade råkat packat ner det i ngn kartong som hon inte hitta då, nu är det så att hon har vänt upp och ner på allting hon äger och har, men inget pass.
Ni behöver inte idiotförklara mig, det gör jag redan själv .
Nu har jag bestämt iaf att skaffa en dublett av hästpasset, men reagerar på en sak det står på pappret.
" Hästen kan inte ingå i livsmedelsproduktion vid utfärdande av dublett av pass ( det förstår jag ), men står även " att detta kan medföra en kostnad vid slakt då hästen måste destrueras.
vet ni om vad det rör sig för kostnad ? stooora summor ??
Jag tänker alltid hela hästen sliv, hästen är 10år nu så¨hon lever förhoppningsvis länge, men måste tänka på hela vägen ut iaf.
Ni behöver inte idiotförklara mig, det gör jag redan själv .
Nu har jag bestämt iaf att skaffa en dublett av hästpasset, men reagerar på en sak det står på pappret.
" Hästen kan inte ingå i livsmedelsproduktion vid utfärdande av dublett av pass ( det förstår jag ), men står även " att detta kan medföra en kostnad vid slakt då hästen måste destrueras.
vet ni om vad det rör sig för kostnad ? stooora summor ??
Jag tänker alltid hela hästen sliv, hästen är 10år nu så¨hon lever förhoppningsvis länge, men måste tänka på hela vägen ut iaf.