Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
även tredelat? var ju mycket prat om det när bilden på tredelat försvann från hopp tr..Baucher bett är ok. Kombinationsbett är inte tillåtet i lägre klasser var det svar jag fick då jag frågade samma sak förra året. Men även att vissa TD tyckte det var ok och andra inte, så man borde evt. fråga TD på varje tävling innan man ska rida....
även tredelat? var ju mycket prat om det när bilden på tredelat försvann från hopp tr..
jobbigt att hitta info om terräng betsling. läst igenom ft tr några gånger nu men den lilla raden om hack var allt jag hittade. sadlingen var i alla fall i princip fri i terrängen, undrar om det innebär bomlöst och bladsadlar . stod inget om engelska sadlar där ens
ja det har ju varit det, men är osäker nu, det var ngt innan i år om att det tredelade inte fanns med i tr..Haha, ja, det vore ju roligt att komma med en westernsadel i terrängen bara för skojs skull och se vad som hände......?!
Alltså, jag vågar inte garantera nånting, men kan inte se varför man inte skulle kunda rida på tredelat baucher i hoppningen?? Betslingen är väl i princip fri där med?