P
Paxinarion
Vore roligt att få reda på om det finns några bukisar som tävlade i FR. Om ni gjorde det, ska ni ställa upp i år med. Jag tävlade i FR och om allat klaffar ställer jag upp i år också.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
En liten dum fråga från en nöt,,vad är FR ?Vore roligt att få reda på om det finns några bukisar som tävlade i FR. Om ni gjorde det, ska ni ställa upp i år med. Jag tävlade i FR och om allat klaffar ställer jag upp i år också.
Freestyle Reining!!!
Där ser man , det finns inga tuffingar på buke. Mycke snack o lite hocky. Jag är heller ingen tuffing bara vanligt Svensson galen, he he
Hallå!!!
Jodå, man får ha all vanlig utrustning! Rider ett egenkomponerat reiningmönster(innehållande vissa bestämda rörelser) till egen vald musik och så ska man vara utklädd!!!
Jättekul att titta på, och vilken kreativitet det finns!!!
exatamente. Det bästa med grenen är att få kläut sig till oigenkännlighet. Då kan man göra bort sig hur mycket som hällst. Go for it.
jaha då fattar jag
låter skitkul!
vilka är dom bestämda mönstrerna till FR till rhc 2008?
Är det ett krav på deltagande för detta?...Läs i wras regelbok där stå exat vilka obligatoriska moment som ska vara med. Om du behöver utförligare info så pm ar jag dig . Det var as kalas kul att rida fr. Jag utmanar er bukisar att ställa upp. Dom som ställer upp bjuder jag in till Paxinarion palace på ölhävning eller nåt
Är det ett krav på deltagande för detta?...
Åh, då är jag lugn...ser fram emot en medicinkväll snartNejdå schtumpan du e ju fan av seniladamen. Du e ju självskriven.