FR på RHC 2007

P

Paxinarion

Vore roligt att få reda på om det finns några bukisar som tävlade i FR. Om ni gjorde det, ska ni ställa upp i år med. Jag tävlade i FR och om allat klaffar ställer jag upp i år också.

Sv: FR på RHC 2007

Vore roligt att få reda på om det finns några bukisar som tävlade i FR. Om ni gjorde det, ska ni ställa upp i år med. Jag tävlade i FR och om allat klaffar ställer jag upp i år också.
En liten dum fråga från en nöt,,vad är FR ?

Där ser man , det finns inga tuffingar på buke. Mycke snack o lite hocky. Jag är heller ingen tuffing bara vanligt Svensson galen, he he

Där ser man , det finns inga tuffingar på buke. Mycke snack o lite hocky. Jag är heller ingen tuffing bara vanligt Svensson galen, he he

Jag tror att jag kanske ska rida det, men jag är inte säker.. Vi får väl se när man är där!!

//Carro

Nä...jag är ingen tuffing:o... FR hoppar jag över men när hästmaterialet håller kommer jag att ställa upp i lite andra grenar:D

va går det ut på?
Är det reining fast utan huvudlag och bett? får man ha sadel?
Är det "vanliga" reining mönster?

Hallå!!!
Jodå, man får ha all vanlig utrustning! Rider ett egenkomponerat reiningmönster(innehållande vissa bestämda rörelser) till egen vald musik och så ska man vara utklädd!!!
Jättekul att titta på, och vilken kreativitet det finns!!!:D

Hallå!!!
Jodå, man får ha all vanlig utrustning! Rider ett egenkomponerat reiningmönster(innehållande vissa bestämda rörelser) till egen vald musik och så ska man vara utklädd!!!
Jättekul att titta på, och vilken kreativitet det finns!!!:D

:bow: exatamente. Det bästa med grenen är att få kläut sig till oigenkännlighet. Då kan man göra bort sig hur mycket som hällst. Go for it.:bump::bump::bump:

jaha :idea: då fattar jag :D
låter skitkul!

vilka är dom bestämda mönstrerna till FR till rhc 2008?

Läs i wras regelbok där stå exat vilka obligatoriska moment som ska vara med. Om du behöver utförligare info så pm ar jag dig . Det var as kalas kul att rida fr:bump:. Jag utmanar er bukisar att ställa upp:idea:. Dom som ställer upp bjuder jag in till Paxinarion palace på ölhävning eller nåt:banana:

Läs i wras regelbok där stå exat vilka obligatoriska moment som ska vara med. Om du behöver utförligare info så pm ar jag dig . Det var as kalas kul att rida fr:bump:. Jag utmanar er bukisar att ställa upp:idea:. Dom som ställer upp bjuder jag in till Paxinarion palace på ölhävning eller nåt:banana:
Är det ett krav på deltagande för detta?...:o

jag ska seriöst överväga det!
även om jag eg skulle hålla mig borta från wras tävlingar... :p
behöver man klassas upp för att tävla i det eller?
kan man betala en endagslicens och starta i det?

Liknande trådar

Mat Hej, jag hoppas detta ligger under rätt rubrik (mat). :) Varje år har min familj tävling kring jul om vem som gör den godaste...
Svar
19
· Visningar
554
Senast: Twihard
·
Kropp & Själ Jag behöver få läsa om hur andra haft det när de diagnostiserats med förtjockad slemhinna. Så hjälp mig, snälla. Jag var på gyn (fr o m...
Svar
2
· Visningar
823
Senast: malumbub
·
Hundhälsa Hej! Vi har en hane som är krypt. Han är idag 2,5 år gammal ungefär. Vi har fått bekräftat genom ultraljud att den andra kulan ligger...
2
Svar
21
· Visningar
1 878
Hästmänniskan Gammal användare, men vill gärna vara anonym så ingen som läser det känner sig utpekad. Jag har en lång historia i hästvärlden med egen...
Svar
19
· Visningar
2 547
Senast: Mia_R
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Retrievertråden
  • Hjälp
  • Barmarksdrag/canicross