Fotoutmaning: Fånga februari 2024

IMG_4789.webp

Idag har varit en rätt trist dag, skitunderlag i skogen, gled omkring som i rumsvarmt smör på hundpromenaden, trots dubbkängor. Blöt om fötterna blev jag också. Inga lysande utsikter att ta bild på…så jag bjuder på en jag tog häromdan, vi är ju på väg mot ljusare tider, som väl är ☀️🌿

13. Mäktigt

Hade hoppats på att kunna lägga in en bild på en semla här, men eftersom mitt lokala bageri även i år slutade sälja semlor lagom till fettisdagen (O_o) blev det inget med det. Istället körde vi fettisdag på brittiskt vis med pannkakor, och jag är väldigt glad att jag kom på tanken att öppna den burk med pistaschkräm som vi fick som tack efter en väns bröllop på Sicilien. Det var väldigt mäktigt, men gott, med pannkakor, pistaschkräm, grekisk yoghurt och hallon! :d

20240213_195743.webp

Har fått närmare 20cm här sedan igårkväll.. så värdelöst! 😫
Jo. Vad det egentligen kommit ned har jag ingen aning om.
Det drevar ordentligt här.Jag sprang inte runt och mätte massor men körde ned måttstocken på fem ställen vid stallet när jag gjorde sysslor och fick 12, 13, 15, 13, 11 cm eller nåt liknande.
Kollade inte andra delar av gården 😇

Liknande trådar

Kultur Jag är lite sent på det, men jag har denna morgon sett att folk har hoppat på en fotoutmaning på Instagram som heter Fånga februari. Den...
15 16 17
Svar
329
· Visningar
16 805
Gnägg http://www.hippson.se/artikelarkivet/veterinar/grovre-men-valproportionerliga-hastar-som-ror.htm Tyckte det var en intressant artikel...
Svar
11
· Visningar
2 585
Senast: tuaphua
·
J
Hästmänniskan Känner mig som en känslo bomb redo att sprängas när som helst :( Har haft ett otroligt tufft år, och ännu är det inte över...
Svar
10
· Visningar
3 641
Senast: Fille
·
Övr. Katt Hamnat i en lite knepig sits, ska försöka få med allt men hålla det så kort det går, men varning för det blir långt. Väldigt tacksam om...
Svar
11
· Visningar
2 473
Senast: Heulwen
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka