Fotoutmaning: Fånga februari 2024

1000006100.jpg

Pynt jag älskar - finns massvis 🤩 .

Men jag lägger in lite oväntat pynt gäller mig, drakar. Köpta efter såg kompis hade sådana 🤩
Den glittriga min första köpta drake. Som nuförtiden hålla min SJ flagga tills hittar bättre plats för den.
Som i sig också pynt älskar mycket, fick den ifrån invigningsdagen av uppgraderade X2000 🚄

16. Favoritpynt.

Ett av de bästa sätten att "pynta" ett hem och göra det mer inbjudande är, enligt mig, belysning och växter. Belysning kan innebära både flera olika små lampor och levande ljus, och växter kan innebära både snittblommor och krukväxter. Därför fick det idag bli en bild på mina favoritljusstakar, där en piedestal med tre olika gröna växter syns i bakgrunden.

20240216_201418.webp

Pynt som jag älskar, jag hade jätte svårt för att välja igår, så lägger upp nu ^^ här är en bild på Jafs, (jag som döpt han) som är en krokodil från Thailand. Köpt på vår bröllopsresa för ca 10 år sedan, jag är väldigt fascinerad av krokodiler så han fick följa med hem som ett fint minne från resan 🥰

DSC_5318.webp

18. Rätt ur verkligheten.

Jag avslutade nyligen ett videosamtal med en vän, som påpekade att det "ser så himla Nyhetsmorgon ut" där jag satt i mitt soffhörn. Och visst, den ena halvan av vardagsrummet är väldigt välstädad och ordnad, men sedan vände jag på kameran och visade att i verkligheten finns det i andra änden av rummet både resväskor, skräp och en liten låda med julsaker som vi fortfarande inte tagit tag i att ställa undan i förrådet. En ledsen krukväxt och fula märken på väggen kan vi också bjuda på.

20240218_202242.webp

Liknande trådar

Kultur Jag är lite sent på det, men jag har denna morgon sett att folk har hoppat på en fotoutmaning på Instagram som heter Fånga februari. Den...
15 16 17
Svar
329
· Visningar
16 805
Gnägg http://www.hippson.se/artikelarkivet/veterinar/grovre-men-valproportionerliga-hastar-som-ror.htm Tyckte det var en intressant artikel...
Svar
11
· Visningar
2 585
Senast: tuaphua
·
J
Hästmänniskan Känner mig som en känslo bomb redo att sprängas när som helst :( Har haft ett otroligt tufft år, och ännu är det inte över...
Svar
10
· Visningar
3 641
Senast: Fille
·
Övr. Katt Hamnat i en lite knepig sits, ska försöka få med allt men hålla det så kort det går, men varning för det blir långt. Väldigt tacksam om...
Svar
11
· Visningar
2 473
Senast: Heulwen
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka