Fotoutmaning: Fånga februari 2024

IMG_4877.webp

Te! Gärna i min fina kopp ”Chasing the Moon” 🥰

Nu har jag tittat ikapp på alla era fina bilder efter att ha varit utloggad i några dagar. Kul att det blivit lite fart på tråden! Jag har haft utmaningen i bakhuvudet och fotat specifika bilder nästan alla dagar, så ni får stå ut med lite eftersläpande inlägg är jag rädd.

Börjar med nr 6, förväntan. Foto från tågfönstret när vi rullade in i ett soligt Zell am See, fulla av förväntan inför årets skidresa:

20240206_121424.webp

12. Lysande utsikter

Lite svårt för mig att knyta an till dagens tema såhär en dag då mycket känns oöverkomligt och svårt, men det gav mig lite hopp och glädje att se att påskliljorna i rabatten börjat förbereda sig på att slå ut. Att det sedan blev en småsuddig och urkass bild, eftersom jag försökte ta den i all hast medan regnet öste ner på mig, känns nästan bara passande med tanke på hur kämpig dagen varit :p

20240212_164051.webp

Liknande trådar

Kultur Jag är lite sent på det, men jag har denna morgon sett att folk har hoppat på en fotoutmaning på Instagram som heter Fånga februari. Den...
15 16 17
Svar
329
· Visningar
16 805
Gnägg http://www.hippson.se/artikelarkivet/veterinar/grovre-men-valproportionerliga-hastar-som-ror.htm Tyckte det var en intressant artikel...
Svar
11
· Visningar
2 585
Senast: tuaphua
·
J
Hästmänniskan Känner mig som en känslo bomb redo att sprängas när som helst :( Har haft ett otroligt tufft år, och ännu är det inte över...
Svar
10
· Visningar
3 641
Senast: Fille
·
Övr. Katt Hamnat i en lite knepig sits, ska försöka få med allt men hålla det så kort det går, men varning för det blir långt. Väldigt tacksam om...
Svar
11
· Visningar
2 473
Senast: Heulwen
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka