Vågigt eller vågligt. Inte särskilt vågigt på havet idag men vågligt att ge sig ut till sjöss i dimman. I övrigt rått, regnigt och jävligt som alla andra dagar den här månaden
Senast ändrad:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Väldigt stämningsfull bild, regnigheten och jävligheten till trots!Vågigt eller vågligt. Inte särskilt vågigt på havet idag men vågligt att ge sig ut till sjöss i dimman. I övrigt rått, regnigt och jävligt som alla andra dagar den här månaden
Visa bifogad fil 139645
Väldigt stämningsfull bild, regnigheten och jävligheten till trots!
Skulle säga vådligt att göra det.Vågigt eller vågligt
Jag tycker att det är rätt vågligt att bygga ett hus med fönster såhär nära strömmen, för om det skulle råka bli vågigt så kommer det att bli blött därinne!...
Visa bifogad fil 139612
Åh vilken färgkick Underbart fönster också!23. Wow! Vad vackert det blev när solen äntligen kom fram, efter att ha gömt sig bakom regntunga moln hela dagen, och träffade min nyinhandlade tulpanbukett. Vips så blev hela rummet ljust, från att ha varit grått och dunkelt hela dagen, och jag fick lite energi att jobba ett par timmar till
Visa bifogad fil 139708