Foton på Yahoo! Hjälp!

Status
Stängd för vidare inlägg.
S

Sonita

Jag har då lagt upp mina bilder på "yahoo photos" men när jag sedan lägger in en länk här, går bilderna inte att visa. Hur ska jag göra?
Problemet är, misstänker jag, att jag är inloggas på yahoo när jag länkar, och då kan inte andra se fotona eftersom att det är på min inloggning. Fattar nån? Behöver hjälp!!!
 
Tror redan att du rett ut det eftersom du klarade att visa en länk på Gnägg.

Knepet är att du måste göra albumet public och inte privat som det ställs in på automatiskt.
 
Gå in på:

http://photos.yahoo.com

Skaffa dig ett användarnamn.

Om du säker på mitt användarnamn här inne på buke under datorer så tror jag att du hittar en utförlig beskrivning på hur man går tillväga efter det. Annars får du hojta så skriver jag det igen. ;)
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

IT & mobiler Jag har ett par foton där jag skulle behöva sudda bort delar av bakgrunden. Finns det någon gratis app till iPhone där man kan göra det...
Svar
11
· Visningar
461
Senast: KesoNeso
·
IT & mobiler Vänder mig hit igen eftersom det blev så bra hjälp förra gången och för flera användare 😆 Har försökt googla men inte hittar något...
Svar
14
· Visningar
943
Senast: Cattis_E
·
IT & mobiler Jag är så otroligt missnöjd med hur både Gmail och Outlook sorterar mail! Fattar inte om det bara är kassa inställningar (tycker jag...
Svar
16
· Visningar
626
IT & mobiler Jag skulle bli jätte glad och tack sam om nån kan hjälpa mig lite fort! Men det ska finnas nån app som man kan lägga in en bild på...
Svar
0
· Visningar
311
Senast: L(i)FE
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp