Fotomöjligheter?

T

TildeR

Hej!
Är det någon som har tips på bra fälttävlingar utomhus dit man kan åka och har möjlighet att fotografera nu i sommar eller höst? Behöver inte vara några högre klasser, fungerar lika bra med skojtävlingar, bara man kan komma in och titta hyfsat billigt och det finns möjlighet att stå vid sidan av och fota utan någon typ av pressleg. Helst i närheten av Skåne eller Göteborg, eller någonstans på vägen där emellan. Tacksam för svar! :)

Sv: Fotomöjligheter?

Flyinge har regional tävling sista helgen i juli och sen Breeders i september, bra bana då man ser det mesta från ett ställe :) Sen är ju Ribban i augusti! Kostar inte att titta eller fota :D

det är fälttävlan på öveds kloster i septembet, bara debutant dock har jag för mig.

Det är tävling i öved nästa helg (24/7), har inte hört ngt om att det skulle vara ngt i september, men är det det är ju det bara positivt:D

oj, råkade visst ta helt fel på månaden inte så bra då jag ska vara där och bygga dagarna innan he he he...)

Malmö har SM och världscupstävling 3-7 Augusti, bättre än så kan det väl inte bli ?
Där brukar man kunna plåta ohejdat, vid sidan av.

Lycka till !!!

Styringe har fälttävlan den 13 Augusti tror jag det är :)

Stämmer bra!

Är galoppkväll den 12 augusti på Blommeröd, ingen fälttävlan dock men steeplechase och teamchasing blöand annat :D

Liknande trådar

Hästmänniskan Hej! Skulle uppskatta lite tips och hjälp. Jag har ridit nu i några månader och älskar verkligen det. Har dock endast kommit till...
Svar
9
· Visningar
1 175
Senast: valy
·
Hästmänniskan Hej, jag har ett dilemma. Skulle ni prioritera att ha eran häst uppställda nära hemmet eller nära jobbet? Här är förutsättningarna. Nära...
2
Svar
21
· Visningar
2 686
Senast: Ajda
·
Hästmänniskan Gammal användare - nytt nick för att få helt utomstående åsikter på problemet, som inte grundar sig på inlägg jag skrivit tidigare...
2
Svar
38
· Visningar
12 292
Senast: QueenLilith
·
Skola & Jobb Bara känner att jag måste posta detta. Det är ett brev jag skrivit till min gamla högstadieskola. Det är inte klart formuleringsmässigt...
Svar
7
· Visningar
3 653

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka