Fotoböcker

Barbabelle

Trådstartare
Har ni beställt någon fotobok?

Vart beställde ni ifrån och ãr ni nöjda?
Vad hade ni för Tema?
Varför valde ni att beställa just från det företaget?

Har ni beställt någon fotobok?

Vart beställde ni ifrån och ãr ni nöjda?
Vad hade ni för Tema?
Varför valde ni att beställa just från det företaget?
Jag är old-school och gör istället så att de foton som jag vill spara (dvs de jag vill kunna gå tillbaka och kolla på om 10-20 år) får jag utskrivna och sätter in i plastfickor i pärmar.

Jag beställde från önskefoto till mina föräldrar. Har inte fått den än, men kan återkomma med vad jag tyckte sen.

Hade inget speciellt tema utan bara bilder på deras hund som gått bort.
Valde dom för att det var de som dök upp när jag googlade 😁

Har beställt ett par från önskefoto och varit nöjd.

Enkelt att sätta ihop via deras sida. Ok priser, snabb leverans

Har beställt flera stycken från Google Photo. Passar på när det är kampanj. De blir fina, vi är nöjda.

Liknande trådar

Tjatter Hur sparar ni era bilder som är viktiga för er? Brukar ni framkalla bilder? Gör ni fotoböcker eller beställer ni andra fotoprodukter? I...
Svar
3
· Visningar
484
Juridik & Ekonomi Jag skulle beställa från en hemsida jag beställt flera gånger ifrån. Lägger in mitt kortnummer och sånt, kommer vidare till att godkänna...
2
Svar
26
· Visningar
1 506
Senast: Hazel
·
Juridik & Ekonomi Vilka rättigheter har man egentligen som kund? Två gånger den här våren har jag beställt, för mig, två dyra varor. Det första...
Svar
15
· Visningar
912
Senast: corzette
·
Juridik & Ekonomi Jag beställde en grej. Pga usel information från företaget lackade jag ur och avbeställde. Fick bekräftelse från företaget, hade val...
Svar
3
· Visningar
952
Senast: Unafraid
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama