Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
2-1 målet kom i 90.e minuten tror jag.Det måste gått fort på slutet.
De sade på nyheterna att Sverige vunnit med 2-1
Ja, inget jätteimponerande spel, men tror som sagt att vätan ställde till det också, det var ju extremt blött. Märktes på att de undvek att slå bollen efter backen, var mycket höga bollar, som väl också gjorde spelet lite svårare.Vaknade och fick igång matchen på mobilen i matchminut 62 och det verkade vara en bra tid att slå på.
Men det var ganska mycket oskärpa (tappade bollar, dribblingar för långt från kroppen, helmissade pass och inlägg, missade nedtagningar) även om också förhållanden med blött är svårt. Det här laget kan bättre så det var bra att de vann ändå!
Hur menar du nu? Italien och Argentina är i Sveriges grupp, så det är ju de vi möter näst.Innan vi får möta nåt av dessa lag har vi antingen högre rankade Holland eller USA i slutspel.
Italien är rankade ungefär som Norge/Danmark, medan Argentina ungefär som Finland. Så vill du heja på underdoggen, så får det bli Argentina.
Men det blev Italien som vann med 1-0.
Se på fan. Jag har outat mig själv som tappad bakom en vagn vad gäller att läsa på det mest basala inför detta VM...Hur menar du nu? Italien och Argentina är i Sveriges grupp, så det är ju de vi möter näst.
Gött! Hoppas nu Sverige vinner imorgon!Argentina-Sydafrika 2-2!!