Förvirrad

J

Jasione

Nu har jag helt tappat bort mig, hur ser de här med avdelningar ut ? A och B som kommer upp när man ska anmäla sig ? jag har för mig att den ina är en unghästklass, eller är jag helt ute och cyklar ? sen har jag en fråga till alla dessa A:0 osv. har en gång kunnat detta men har glömt xd

Sv: Förvirrad

Avd B är även öppen nu mera för äldre hästar, och alla kan rida runt banan och få rosett vid felfri ritt. Ingen omhoppning och ingen tid bara man håller sig inom maxtiden. Bara att välja.

Dock är det någon regel som säger att man inte får rida avd B och A på samma tävling, med hur den reglen ser ut vet jag itne men svaret finns i TR.

Sv: Förvirrad

Avd B är för unghästar eller äldre hästar som inte ska gå mot klockan. Som life säger finns det en regel, jag troor att det är att du til lexempel inte får rida 1 m avd B och sen rida avd A på 110, tvärtom är däremot tillåtet.

Liknande trådar

Skola & Jobb Som rubriken lyder - hur är kulturen angående AW på er arbetsplats? Har ni det? "Måste" man gå med på det? Om ni har det - går alla...
7 8 9
Svar
174
· Visningar
6 786
Senast: BernT
·
Hästmänniskan Hej! Vill nog egentligen mest skriva av mig, det känns tungt och jobbigt och vet inte hur jag ska tänka. Jag har haft egen häst...
Svar
15
· Visningar
1 095
Senast: Bison
·
Ridning Hej! Jag köpte en häst i november. Hon stegrade över första gången jag satt upp, kollade hos veterinär och sadel som var ok. Vi...
Svar
19
· Visningar
1 629
Hästmänniskan Hej! Jag skaffade min älskade häst för snart 2 år sen och är i stallet varje dag och älskar det. Tyvärr är det konstant någonting i...
Svar
14
· Visningar
1 451

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka