Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
EXAKT!Vad händer om hon kraschar bilen?
Låter lite som utnyttjar dig se till att få jämnvikt i relationen annars blir ni ovänner förr el senare
Sant, den som använder bilen regelbundet och till större delen av tiden är även den som ska stå som ägare av den, kan bli problem annars om det händer en olycka och försäkringsbolaget börjar nysta.EXAKT!
Detta är som upplagt för att bli allvarligt galet.
Om hon har disponerat bilen lejonparten av tiden så kan försäkringsbolaget ha synpunkter vid en större skada. Då står du där med en kraschad bil och en f.d. bekant som inte kan betala en ny bil åt dig.
Jisses - jag hade varit livrädd i din situation. Du är modig du
Så fort det blir väglag och väder - köp en moppe och ställ av bilen!!
Jag funderade faktiskt på en moppe när jag flyttade upp hit i höstas men alla varnade mig för att det inte går under vintern och de har en poäng. Näh nu ska det tas itu med att ta körkort och sedan får vi se vad som händer i framtiden.
EXAKT!
Detta är som upplagt för att bli allvarligt galet.
Om hon har disponerat bilen lejonparten av tiden så kan försäkringsbolaget ha synpunkter vid en större skada. Då står du där med en kraschad bil och en f.d. bekant som inte kan betala en ny bil åt dig.
Jisses - jag hade varit livrädd i din situation. Du är modig du
Så fort det blir väglag och väder - köp en moppe och ställ av bilen!!
Både du och hon måste gå kurs. Sen vänta på tillståndet,Jag är tämligen säker på att försäkringen är en vanlig sådan och i vilket fall som helst så är min vän med god marginal över 25 Men jag inser att situationen inte kan fortgå. När jag köpte bilen så var det också meningen att hon skulle hjälpa mig med körlektioner men det har tydligen strulat till sig och hon måste beställa något tillstånd som hon inte kommit sig för att göra. Därav att jag nog kommer att betala för en intensivkurs istället.
Låter för övrigt helt sjukt att du står för en bil åt henne. Hade vart mer rätt ock riktigt att hon ägde och betalade bilen, och du betalade bensinpengar när hon skjutsade dig...
Jag har lyckats bryta av en spak i en gammal bil där knoppen på växelspaken lossnade och min hand flög vidare och knäckte vindrutetorkarspaken....En fråga bara hur lyckas man bryta spaken ?
De förblir ett mysteriumHar ingen aning eftersom jag inte var med då, utan vännen ringde bara upp och sa att hon brutit av spaken och att det aldrig hänt henne tidigare.
Hoppas de gick bra med handenJag har lyckats bryta av en spak i en gammal bil där knoppen på växelspaken lossnade och min hand flög vidare och knäckte vindrutetorkarspaken....