Förvaring i hallen

BernT

Trådstartare
Eftersom vi inte kunde enas här hemma om vilken sorts klädhängare/herrbetjänt vi skulle ha så har vi kommit fram till att vi borrar upp snygga krokar istället.

Bara det att vi hittar ju inga!!!! Vi vill ha lite "kantiga" krokar. Garderoben i hallen har såna här handtag (som sitter lodrätt, alltså neråt)
7106058_1-630x630.jpg

Skulle vilja ha krokar i lite samma stil. Hade ju kunnat köpa exakt likadana och borra upp vågrätt men då måste man ju ha galge vilket vi inte vill.

Funderar på dessa som nödlösning men visst känns det som badrumskrokar?
35300379_1.jpg

Nån med tips på snygga lösningar? Vi vill ha typ 5-6 krokar och i stål/vad det nu är på de ovanför.

711795-SE_4149.jpg

Något sånt?

Spontant tycker jag nog att det nog är snyggast om man sätter alla krokar på en list/bräda som man sen fäster i väggen.

Ehhh den skulle nog överleva tre dagar i vår hall. Är det bara vi som hänger krokarna fulla? Så stor krok måste klara maaassoooor. Och det tror jag inte fästena på det konstverket fixar? Cool var den dock.

Ehhh den skulle nog överleva tre dagar i vår hall. Är det bara vi som hänger krokarna fulla? Så stor krok måste klara maaassoooor. Och det tror jag inte fästena på det konstverket fixar? Cool var den dock.

Jag har typ 5-6 jackor framme i taget + sambon ett par så känner med att den känns klen. Speciellt nu när det är tunga kappor/dunjackor.

Håller med om att den är snygg men inte värd sitt pris.

Liknande trådar

Hemmet Nu har vi bott i huset i ett år! 😊🎂 Det har gått så fort och vi har ännu inte fått nån snits på det här med förvaring och organisering...
Svar
0
· Visningar
123

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Oseriös avel 2023
  • Senast tagna bilden XVI
  • Valp 2025

Hästrelaterat

Omröstningar