Förvaring av tidningssamling?

_Elly_

Trådstartare
Jag har en större samling av en tidskrift( Min Häst hehe) som tills nu varit staplade i kartonger. Det blir svårt att överblicka och hålla ordning. Vet att jag köpt pärmar som man kunde fästa tidningarna i men då var det speciellt för just den tidningen. Finns sånt numera? Eller hur får man ordning på dessa i förrådet? Hur gör ni? Så många frågor ;)

Jag har en större samling av en tidskrift( Min Häst hehe) som tills nu varit staplade i kartonger. Det blir svårt att överblicka och hålla ordning. Vet att jag köpt pärmar som man kunde fästa tidningarna i men då var det speciellt för just den tidningen. Finns sånt numera? Eller hur får man ordning på dessa i förrådet? Hur gör ni? Så många frågor ;)
Biblioteken har tidskrifterna i speciella samlare som är som en liten öppen kartong fast stående eller i speciella tidskriftspärmar där man kan sätta in tidskrifterna utan att behöva göra hål i dem. Båda sorterna finns att köpa och i olika storlekar.

Mina står årsvis i tidskriftssamlare.

Liknande trådar

Hästmänniskan Fy vilken jobbig sits jag har satt mig i. För två år sedan köpte jag en unghäst då min andra häst var skadad och det verkade inte som...
Svar
16
· Visningar
2 182
Hästhantering Hej! Jag känner att jag måste få bolla lite med folk som har mer vana av sånna här typer av hästar än mig. I ungefär ett år nu har jag...
Svar
6
· Visningar
1 196
Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever...
2 3
Svar
50
· Visningar
6 643
Övr. Hund Hej! Eftersom jag är både en klant och ganska godtrogen blev jag pålurad en omplaceringshund som har orsakat mig mycket bekymmer. Det är...
Svar
19
· Visningar
3 309

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka