Förutsett att katt ska dö??

• Övr. Katt
  • Trådstartare Trådstartare Jenny1989
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 1
  • Visningar Visningar 777
J

Jenny1989

Detta kanske inte tillhör det vanliga på denna tråd, men känner att jag måste skriva iaf..
För ca 2 år sedan hade vi 2 vanliga bondkatter som var ca 1 år.
Eftersom att vi bor halvt som halvt på landet så är de ute ganska mycket.
En dag hade ena katten varit ute hela dagen utan att visa sig på gården (MYCKET ovanligt).
På kvällen ska mamma stoppa om min syster, som redan ligger och sover.
Då sätter hon sig upp och säger "----- har blivit påkörs, han är död!"
Dagen efter va pappa ute i närheten av vårat hus, och hittar katten..
Han låg nedkastad i diket, påkörd...
Någon som varit med om liknande? (inte bara om katter)

Väldigt intressant med sådant där, man kan ju fråga sig hur det kommer sig att man bara "vet" att det har hänt ngt..

//jenny

Sv: Förutsett att katt ska dö??

hej!
jag känner på mig/ser saker innan de skall hända.. det har jag gjort ända sen jag var liten.. så jag är van.. men det värsta jag vet är när jag känner på mig att det är nått otäckt som skall hända...

Liknande trådar

Övr. Katt Jag har en exotic idag som alltid varit innekatt, 4 år. Hon är numera kastrerad och har börjat gå ut med gps, och när jag och hundarna... 2
Svar
35
· Visningar
1 882
Senast: Lisen82
·
Övr. Katt Jag sitter med världens ångest över att behöva flytta min älskade lilla katt, från hans trygga revir. Han kom till mig för 5 år sedan...
Svar
10
· Visningar
756
Senast: startpompe
·
Övr. Katt Jag gav i våras bort en katt åt en som frågade efter en ny, vuxen, katt då hennes förra blivit påkörd. Jag hade två som inte trivdes så...
Svar
19
· Visningar
2 679
Senast: Skjøldur
·
Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever... 2 3
Svar
50
· Visningar
7 630

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Tandproblem på båda katterna
  • Oseriös avel 2023
  • Guldfasanerna

Hästrelaterat

Tillbaka