Forumreglerna på trav?

Sv: Forumreglerna på trav?

Frågar igen då:Snälla Gunnar kan vi få diskutera avelshingstar på trav?Det funkar helt enkelt inte på avel :( .

Jag sällar mig till dig..

Så tråkigt på avel då vi är (travfolk) underrepresenterade..

Svårt att hålla igång en tråd när det kommer 40 nya trådar om ridhingstar..eller stofamiljer..eller unghästchampionat..

Just nu finns det en om Muscle Memory..på Trav
I morgon hittar vi den på sida 8 eller nåt i avel..:o :crazy:
Så dom som inte var på travforumet idag har ingen aning om den tråden..tyvärr..och så självdör den..

AM

Jag diskuterar just nu med moderatorerna efter att ha funderat lite runt tävlingsforumen.
Funderat runt dem har jag väl gjort sedan jag skapade forumet.

Viktigt att betona är att trav inte är mer speciellt än de andra grenarna , om det blir någon ändring så blir det med största sannolikhet för samliga grenar.
Någon typ av ändring kommer med största säkerhet men exakt hur och vad och hur omfattande återstår att se ;)

Kom gärna med tips och idéer. Allt går inte att genomföra, men oftast brukar en hel del av era idéer finnas med i den slutgiltiga lösningen, även om det kanske inte framgår vid en första titt ;)

Önskemål på hoppforumet är att det inte bombaderas med "bildtrådar" av karaktären "Bildtråd, visa när du och din ponny /häst hoppar högt" eller "Bildtråd, visa era löshoppningsbilder", tidigare var det ju att sådant skulle höra hemma på gnägg och det tycker jag fortfarande det gör, det har inte med hopptävlan att göra bara för att det är några bommar med på bilden.

Barbackahoppning brukar inte heller vara något som har med tävlingshoppning att göra, inte heller som förberedelse inför tävling.

Om du har önskemål om hoppsidan,så är det väl inge bra ide att ge sig in ni en tråd om travregler?

Fast eftersom Gunnar skriver Viktigt att betona är att trav inte är mer speciellt än de andra grenarna , om det blir någon ändring så blir det med största sannolikhet för samliga grenar. - är ju Choklads inlägg relevant.

Ska han strama upp alla tävlingsgrenar gör det väl inget om alla önskemål kommer i samma tråd.

Varav följer att jag än en gång föreslår ett särskilt isisgnägg för att rädda Islandshäst.;)

Om du har önskemål om hoppsidan,så är det väl inge bra ide att ge sig in ni en tråd om travregler?

Ber så ödmjukast om ursäkt om jag trampade in på Ert område, men jag tyckte det var onödigt med en tråd för varje forum.

Enligt sista mätningen på Avel så står hopp och dressyrfolk för 160 procent..
Travarna ligger på 12..procent..
:devil: :devil:

Inte undra på att vi hamnar på sidan 8 efter 12 timmar..:o

AM

Jaha, och vad hade det med mitt inlägg att göra?

Förresten hur kan något stå för 160%??

Äsch..skulle ha skrivit knapplån..ber om ursäkt..:o
Tagga ner nu vetja..så här på fredagskvällen. :)

160 procent var det ja...det är forumets eminenta miniräknare som är igång....:idea: :D :D
Inte vet jag...bara du knatar dig dit och kollar..
Slå ihop alla utom trav.

AM

Senast ändrad:

Det är lungt, jag fattade inte bara vad jag hade skrivit som fick ett sådant svar.:p

Liknande trådar

Hästmänniskan Skriver anonymt eftersom det fortfarande är ett känsligt ämne, men jag känner att jag behöver få ventilera mina känslor. Jag börjar...
Svar
16
· Visningar
3 320
Senast: utanensko
·
Trav För att inte förstöra stallys tråd mer än jag redan gjort startar jag en egen. Jag hoppas vi kan ha en saklig diskussion där vi håller...
Svar
11
· Visningar
1 687
Senast: solros
·
Avel Tänkte bara skriva lite allmänt om travaren. Hoppas det inte blir mer sådana här diskutioner. Vi har både franska och amerikanska...
2 3 4
Svar
77
· Visningar
6 603
Senast: henry_
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Målbilder för trubbnosar.
  • Uppdateringstråd 30