Forumet uppdateras inte!

U

ulda

Vill bara göra Gunnar uppmärksam på att forumet inte uppdateras när man varit inne och läst en tråd och sen trycker sig tillbaka till forumet, t ex Senior, nu efter att förändringarna har gjorts. Man måste trycka på Refresh-knappen för att se vad som hänt, även efter att man svarat på något inlägg. Hoppas det kommer att fixas till.

Sen tycker jag det är synd att man inte ser vilka som är inloggade längre, eller kan man se det nånstans?

Sv: Forumet uppdateras inte!

Problemet ligger hos din dator. Töm cache!

Du hade helt rätt. Det var lääänge sen jag tömde och problemet måste ha råkat infalla samtidigt som uppdateringarna. TACK! :)

Nej vad fasen nu funkar det inte i alla fall... Det funkade ju här nyss men inte på Barn-forumet.

Kan man tömma mer cashe på annat ställe än vad man gör under Tools>Internet Options?

Töm manuellt. Leta upp katalogen med tillfälliga internetfiler, markera, och ta bort. Den brukar ligga under katalog motsvarande "Documents and Settings" (som det heter på min engelska Windowsversion).

Det är så det är tänkt att fungera, om du backar skall sidan du backar till inte uppdateras automatiskt.
Jag tror att denna förändring tillsammans med att sökning inte är tillgängligt för de som ej är inloggade är det som ser till att servern fortfarande går ganska fort och framförallt fungerar.

Liknande trådar

• Artikel Artikel
Bukefalosnyheter När det nu är 28 år sedan den här sidan startade kan väl det senaste året sammanfattas med att inte så mycket hänt eller förändrats på...
Svar
4
· Visningar
2 554
Senast: Tilly_85
·
  • Artikel Artikel
Bukefalosnyheter Det har gått ytterligare ett år sedan den här sidan startades 14 maj 1996. Under året har jag väntat på att genomföra en större...
Svar
0
· Visningar
4 942
Senast: Gunnar
·
  • Artikel Artikel
Bukefalosnyheter Rutorna med populära trådar från olika delar av forumet har fått lite ändrad funktionalitet. Du behöver vara inloggad för att se detta...
Svar
3
· Visningar
1 363
Senast: Gunnar
·
Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad...
2 3 4
Svar
75
· Visningar
8 236
Senast: Enya
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar