Sv: Försvunnen!
Min katt försvann ut en Söndagseftermiddag för några veckor sedan och kom inte hem, jag letade som en tok fram tills Onsdagen då jag "gav upp" och insåg att hade han hört mig hade han kommit hem. Satte upp lappar lite överallt och blev iofs nedringd ett par dagar, det var allt från feta honkatter till kattungar som erbjöds förutom alla hankatter i fel färg -inte min Pip.
Lördagen veckan efter hade jag precis tagit in den andra hankatten och stängt dörren för att jag precis skulle åka till stan och se på Pistvakt på bio, DÅÅÅÅ var det någon som stod och ylade på trappan -min katt kan inte jama, han kurrar eller skriker rätt ut
Jag hade letat i garage och bett folk titta men förmodligen så hade han blivit skrämd och så rädd att han trots att mannen som hade garaget öppnade det två gånger per dag, stannat kvar i sitt lilla hörn
Men på lördagen då hade han lämnat garagedörren öppen för att han träffade någon utanför och bilen stod på tomgång utanför och då hade min katt sprungit för att vad han kunde, hem.
De hade bara sett ett streck som lubbade allt vad han kunde, men gubben visste ju att det var min katt eftersom jag pratat med honom och bett honom hålla ögonen öppna.
Han drack och åt och sov i två dagar, stackarn hade ju inte fått i sig någonting på en hel vecka nästan om han inte druckit smutsvatten från bilen
Ge inte upp -när man minst anar det så kommer de hem