Försvunna trådar vs söker felaktigt

Timsetim

Trådstartare
Om jag inte hittar en tråd så är den förmodligen borttagen. Jaha, men varför tas en tråd som heter "Mustiga grytor" bort? Knappast några personangrepp i den väl?? ;)

Eller är det helt enkelt så att jag inte kan söka rätt?

Jag har sökt på mustiga grytor, grytor, gryta. Inte hittat rätt tråd.

Det har även hänt att jag sökt dop på föräldrarsidan och inte fått napp, trots att jag vet att det har diskuterats just dop.

Är det jag eller Buke som är knas?? ;)

/Timsetim, i färd med att göra gryta och ville ha bra tips! :)

Sv: Försvunna trådar vs söker felaktigt

Hur gamla är trådarna du söker?
På tex Senior försvinner trådarna efter ungefär en månad.

Det har då iaf varit så ett tag (och vad jag kommer ihåg har man aldrig kunnat söka så gamla trådar som ett år på något av de aktivare forumen), jag antar att Gunnar har gett varje forum en tilldelad storlek och blir de många trådar i ett forum så försvinner det fler trådar där...

Det kanske är så att det är jag som blandar ihop "prat-forumen" med de andra (som ex. avel eller utrustning).:o Hursomhelst så är det bra att känna till att de gamla trådarna raderas efter en viss tid, så man slipper söka som en dåre och undra vart en tråd tog vägen.

Hur gamla är trådarna du söker?
På tex Senior försvinner trådarna efter ungefär en månad.

Tror faktiskt att trådarna på Ungdom, Äldre Ungdom och Senior försvinner om de varit inaktiva i 14 dagar.

Det är mycket möjligt, vet att för ett halvår sen så var det ungefär en månad, men nu är ju tex de äldsta trådarna från den 28/1 så ~14 dagar låter troligt!

Liknande trådar

Bukefalos Då jag inte fått svar på PM så kommer jag ta det här offentligt i syfte att väcka diskussion om både min tråd och övriga trådar som...
7 8 9
Svar
162
· Visningar
15 885
Senast: Inte_Ung
·
Utrustning Hittar du inte din tråd? Då kanske den är borttagen för att den stred mot forumreglerna. Sådana trådar raderas så snart de uppmärksammas...
12 13 14
Svar
276
· Visningar
68 724
Senast: morgaine
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Målbilder för trubbnosar.
  • Uppdateringstråd 30