Försvunna hundar

HeleneK

Trådstartare
Jag vet inte om man får nämna namnet på organisationen, så jag låter bli.
Men jag blev medlem i en grupp på facebook efter att en kompis hund sprungit bort (men kom snabbt hem igen).
I denna grupp kan man annonsera om bortsprungna hundar och få hjälp att leta efter dem.

Och jag är chockad! Hade ingen aning om att det var så många hundar som försvann, varje dag!
Mitt hjärta blöder för dessa stackars människor och jag blir själaglad varje gång någon hund hittar hem igen.
Och så många godhjärtade människor som erbjuder sig åka runt och leta.
Även stulna hundar finns det gott om.
Och nu tittar jag misstänksamt på alla de hundar jag träffar av samma sort som är borta.

Vet inte riktigt vad jag vill ha sagt med detta, men det berör mig något oerhört :cry:

Liknande trådar

Övr. Katt https://www.tv4.se/artikel/7ezMx6f87yMwzgY0hc3CDk/katt-skickades-ivaeg-i-paket-hittades-100-mil-bort :jawdrop:
Svar
9
· Visningar
1 224
Senast: Rosett
·
Övr. Hund Personligen tycker jag att det allmänna debatt-klimatet börjar bli riktigt ruggigt, det har varit det ett tag också. Nu pratar jag... 2 3
Svar
49
· Visningar
7 567
Senast: IngelaH
·
Hundhälsa Detta är nog det absolut svåraste jag någonsin har behövt skriva. Jag har en pomeraniantik på snart 4 år, hon är min första hund och...
Svar
17
· Visningar
6 544
Senast: Sel
·
Övr. Hund Jag har en omplaceringshund (staffe/blandras) som tros vara 12-14 år gammal. Han är adopterad från Irland och jag vet inget om hans... 2
Svar
30
· Visningar
7 529
Senast: Ajda
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka