Förste turen

P

pufffan

Nu behöver jag eran proffs hjälp mine venner.Jag skall ju till och prov köre Burken ena dag nu när han har fallit till ro här hoss oss. Vad tyck ni att jag skall sätte den rackern i? Skall jag ta tvåhjulingen eller skall jag ta 4 hjulingen som jag bruk ha till Kotte? Dom säger att han är välkörder och snäller att köre.
Men etter alle mine turer så är man ju lit oroliger att det skall gå åt skogen. Nu kör jag ju i skogen för det meste men jag mener att det kan gå galet. Har ni någre goe tips att komma med till mig?

Sv: Förste turen

Enaxlat (2-hjuling) till första gången med en okänd häst!
Enklare och säkrare av flera orsaker.

Ta´t lugnt nu!!! :)

LIA

Kan någon svara mig på varför jag blir så nervös av att se vad Pufffan skall ta för sig?

Snälla ta rockarden.

Håller med ovanstående Pufffan, ta rockarden och ta med Valdemar!

Efter att ha läst om alla dina oturs-turer så tycker jag nog som de andra! 2 hjul och Valdemar bredvid! :)

Inga fler olyckor! :eek:

Lycka till!

Liknande trådar

Hästhantering Jag kommer snart att få ta hem min nya häst från Finland och det blir båt. Har försökt att få fram om man ska köra själv eller anlita en...
Svar
15
· Visningar
1 648
Senast: Eme_liie
·
P
Körning Ja, mine venner. Nu tror jag nog att Valdemar har blivit helt tokig. Han har ju varit frisk ett tag nu. Han kom förbi mig igår efter att...
Svar
11
· Visningar
1 041
Senast: åke
·
P
Körning Igår så kom Valdemar förbi en runde. Vi tänkte att vi skull passe på att köre Burken ena runde. Vi sele på han Och satte han i två...
Svar
3
· Visningar
1 033
Senast: åke
·
Övr. Hund För några dagar sen kom Boan hem till mig med sin Lille Rottweiler kille på 15v för hon skulle jobba o behövde pass upp en stund. En...
2
Svar
26
· Visningar
2 169
Senast: LadySara
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Västeråsträffstråden
  • Vad gör vi? Del CCVIII
  • Valet i USA