Första träningen e över!!!

urkella

Trådstartare
Äntligen har man varit på första träningen va på Udden gick jätte bra :p va bara nära på flyga i vattnet då dt va ner hopp.. haha men satt kvar :smirk: men sj klart så måste man ju trilla av någon gång.. så når vi skulle hoppa någon grop efter en stock ville inte pollen mer å vek undan.. å matte flög av >< men ingen skada bara upp igen å försöka igen.. pollen va jätte duktig :love: har tyvär inga bilder men nästa gång får videokameran hänga me :cool:

Senast ändrad:
Sv: Första träningen e över!!!

kul!!! :bump:
vem tränade ni för?
åhh e så avundsjuk...vill åxå kunna träna på uddens fina bana!

Lycka till på de kommande träningarna!

Hehe nämen hejsan.
Jag tränade ju med på udden ikväll =)

Var jag med den bruna hästen med stjärn =)

Missade dock din avfallning. Men de e bara å va på det igen! Alla flyger vi väl av då och då :angel: Tur du inte slog dig!

Tyckte annars din pålle såg positiv ut och verkade gilla det! :)

Kanske ses vi snart igen på nån annan träning! :)

hehe jo kanske gör dt.. tror han tyckte om det men blev bara lite fundersam vid gropen.. hinder ska ligga över marken inte nder :p tycker han iaf.. men annars va dt jätte kul .. ska va me nu den tredje oxå :D

Hehe jo precis han är kanske van vid att hindren är över marken liksom :D

Jag ska nog ev också vara med den 3:e. Jobbar egentligen då men hoppas jag kan komma ifrån en halvtimme tidigare så löser det sig :angel:

tant_agda: Det var träning för Sara Algotsson. Egentligen skulle det väl vart Linda men Sara hoppade in åt henne igår. :)

Till både dig och Urkuelle. Jag var också där. Fast inte till häst utan med kameran. Mimmi red den hästen jag brukar hjälpa till att rida. Ni kunde ju sagt att det var ni så hade jag kunnat fota er också. Säg till nästa gång så kommer jag och plåtar er lite om ni vill.

jaha.. mimmi fick ju rida framför oss ganska mycke som drag hjälp..
va en trevlig liten häst :p

Jaha inte visste jag att det var du :o

Ska trixie vara med på nästa träning också eller??

Ja vi får väl hojta till nästa gång då om vi vill ha lite kort ;)

Jag hade hyrt in min kära mor som förste filmare iaf, det är alltid kul att ha lite film å titta på :love:

Det är en jätte trevlig häst. Hoppar som en klocka men svårriden emellanåt.

Nä och jag visste inte att det var du. Konstigt ibland är världen liten. Tror inte hon skall vara med på nästa träning. Hon skall gå hoppträning sedan på Onsdagen för Mathilda.

Korten var mer för eran skull. Om det var så att ni ville ha.

Haha ja världen är liten ibland.

Jag har så dålig koll på bukefolket och sådär, känner inte så mkt bukefolk. Kände inte urkella heller, vi träffades bara på träningen så såg jag att hon skrev här :)

Jo men det vore toppen med lite kort från en träning nångång. Det är så roligt att ha lite fina kort. Jag tycker det är svårt att ta kort å så, blir bara så konstigt =) Å mamma hinner aldrig med, så hon får filma istället :angel:

Jaha går trixie på träningen för Matilda varje vecka?

Då fixar vi lite kort åt dig då. Är du med på tisdag 18.00 igen eller? Näe Trixi går bara varannan onsdag.

*viftar med handen*

Jag och min racerhäst ska oxå vara med på tisdag. Antar att det är klockan 18 om det är stora hästar då.

/Isa

*vinkar tillbaka* Fattar vinken :D . Jo det är väl stora hästar då, så var det i alla fall i tisdags. Hur skall jag känna igen dig? Rosa rosett i svansen på hästen?

Du behöver inte ta kort på mig. Brukar ha med mig en egen papparattzi (stavning) fotograf. Men du får gärna säga hej om du vill. Och tycker du det är kul att fota så tar jag inget extra för det.

Nån rosa rosett i svansen brukar vi inte ha, men jag har en liten brun häst (1,57) som springer som en galning och är skeptist till konstiga hinder såsom läskiga hus och smala kulvertar.

Undra om du känner igen mig på den beskrivningen :D

Nja tror inte jag kommer att känna igen dig. Men ser du någon med kamera springa omkring så är det jag. Mörkhårih troligen knut på huvudet och glasögon. Då får du gärna komma och säga hej.

Ska försöka lägga det på minnet. Men jag är inte supermodig så vi får se om jag vågar säga något. Pinsamt om man säger hej till fel person.

Tror jag inte att du gör. Fast jag kan också tycka det är llite pinsamt ibland också. Om inte annat får grabben min ta på sig sin Buke keps, då kan du garanterat inte missa oss.

Då får det väl bli så. Jag tar inte på min, dels ser jag helknäpp ut i keps och dels så får jag ont i huvudet av dom.

Liknande trådar

Hästhantering Har en unghäst, blir 4 iår. Inridning påbörjad. Tränar mycket från marken med tömkörning, longering och promenader när det går. Vågar...
Svar
15
· Visningar
4 474
Senast: Cornelia
·
B
Ridning Har blivit lite nyfiken på hur era liv har sett ut inom hästvärlden. Både motgång och framgång! Får väl lov att börja själv att berätta...
2
Svar
21
· Visningar
6 166
Senast: annathegreatest
·
L
Hoppning Hej Jag har haft lite problem med min häst det senaste. Jag kan ge lite bakgrund om honom. Han är en pigg häst, som älskar att hoppa...
Svar
14
· Visningar
1 732
Senast: landkid
·
H
Fälttävlan Japp, nu har jag och min lilla ponny startat vår första riktiga fälttävlan, Vi startade redan ifjol en klubbklass, "mini" där...
Svar
5
· Visningar
1 222
Senast: HoneysEmma
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka