första tävlingen

L

lettiskt halvblod

Har varit med på min nya hästs första clear round tävling. Det gick jättebra. Vi tog oss runt på en bana på 50 cm som en "prova på" omgång.Han har ju bara hoppat 3 ggr tidigare så det var mest bara för att se sig om och vänja sig vid omgivningen med andra hästa mycket folk och ljudanläggning.Det gick ju jättebra inte ett enda stopp han tycks hoppa allt som står ivägen för honom.

Sv: första tävlingen

så kul

har du några bilder som man kan titta på, iof bara 50cm men det är kul att se hästarna.

hästens första tävling?
det slår 140 och högre.

vilken färg på rosetten? vit/blå, vit/lilla lr nån annan

Min häst fick en vit-lila rosett i sin första tävling ;)

Liknande trådar

Hoppning Hej, tänkte fråga om lite hjälp och råd. Jag har en häst och vi har haft det lite upp och ner, har har haft henne i lite mer än 2 år...
Svar
8
· Visningar
2 109
Senast: zarmino
·
Hundhälsa Obs långt inlägg. I slutet av maj sprang jag och min dvärgschnauzer Hasta ihop på en agilitytävling, vi flög iväg bägge två så jag vet...
Svar
4
· Visningar
962
Senast: igbest
·
Utrustning Vi var iväg och tränade igår för nya tränaren. Hästen känns till en början helt ok när jag rider fram, men vart efter under...
2
Svar
25
· Visningar
2 090
Senast: super
·
Katthälsa Vår 17-åriga bondkatt har det senaste året börjat jama på ett väldigt ovanligt sätt. Hon utger ett mörkare och högre ljud än sina...
Svar
8
· Visningar
839

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Valp 2024
  • Annonsera mera hundar 2
  • Oseriös avel 2023

Hästrelaterat

Omröstningar