Första tävlingen

Soff91

Trådstartare
Nu har jag typ blivit sån som tänker på allt. Och det jag tänker på just nu är hur det kommer gå för mig och min häst när vi ska ut och tävla för första gången. Hon har aldrig varit på en tävling och jag tävla när jag var kankse tio år eller något (nu är jag 19.) Hur gick det för er när ni var på tävling med en häst som aldrig vart på tävling förut? Någon som har några tips ? :)

Sv: Första tävlingen

va är det för slags tips du vill ha?
Om tider, eller annat tänk eller?? :P

Sv: Första tävlingen

Nej men ungefär hur det var första gången ens häst var på tävling. Hur ens häst betedde sig :)

Liknande trådar

Tävling Min häst är otrolig fin och hoppar super på träning och hemma men på tävling blir han så spänd ,bockig och så fort någon rider förbi han...
Svar
5
· Visningar
498
Senast: MiniLi
·
Hoppning Jag har inte tävlat själv på typ femton år, men har på sistone varit åskådare på några hopptävlingar, och jag noterade sist att alla...
Svar
19
· Visningar
1 015
Hoppning Hej! Jag har en 8 årig "slutmätt" D-ponny som min dotter som är 14 år tävlar i lätta klasser. Min syster som är över-årig tävlar samma...
Svar
2
· Visningar
923
Senast: Ketrawzc
·
Tävling Har aldrig besökt tävlingen tidigare och behöver lite tips och råd. Tänkte överraska dottern på 11 år med biljetter, men kan inte...
Svar
10
· Visningar
1 038
Senast: shebeen
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka