första tävlingen avklarad :)

M

Martina_85

Nu har vi varit iväg på första tävlingen. 90 klassen var kaos :crazy: Jag tappade stigbyglarna för att jag inte hade gummiplattor.....vi blev uteslutna för att vi inför sista hindret kom lite fel och marino som är så himla hoppglad bestämde sig för att hoppa ett annat hinder för det såg roligare ut....:D Men han var felfri på de andra hindrena så jag var fortfarande nöjd med det. 1m klassen gick super...vi var felfria på första fasen...och andra fasen fick vi ett nerslag...samma sak här....han fick syn på ett annat roligt hinder...men hoppade ändå. Han var såååå duktig på sin allra första tävlingsdag. Är super nöjd med min älskling :love: FIlmen ska jag försöka lägga ut sen så får ni säga vad ni tycker om 1m klassen...den andra lägger jag inte kul....ser super kul ut...hoppa utan stigbyglar är inget jag rekomenderar :angel:

pappa tog bilden :smirk:
frstatvlingensollentuna.jpg

Här efter han kommit hem....så skönt att få vara utan täcke :bump:
hageneftertvlingen.jpg

Sv: första tävlingen avklarad :)

vad kul:D . jag har hittat en häst som jag förmodligen kommer att köpa och jag har tänkt att tävla med:) .

Sv: första tävlingen avklarad :)

Grattis vad kul!
Var o tävlade med min ungponny på en klubbtävling idag i 80 och 90cm, det var tredje tävlingen 80 gick ganska bra hon stannade på ett ställe o bara titta på publiken så det blev tyvärr en liten volt, men hon va asduktig ändå.
90 gick jätte bra felfritt med världens fart i omhoppningen, ett hinder tyckte hon va konstig så de blev världens hopp o stigbyglarna försvann iväg från fötterna men vi kom på andra plac slagen med 3hundradelar av en stor storhäst(de va bara stooora hästar i den klassen)
Synd att jag inte kan lägga ut bild på oss

Liknande trådar

Hoppning Hej, tänkte fråga om lite hjälp och råd. Jag har en häst och vi har haft det lite upp och ner, har har haft henne i lite mer än 2 år...
Svar
8
· Visningar
1 973
Senast: zarmino
·
Träning hej, har haft min ponny som är från irland i snart två år (blir 8 i år) o i början var han livrädd för bommar på marken, alltid jätte...
Svar
9
· Visningar
1 762
Senast: sorbifolia
·
Hästmänniskan Jag är så jävl ledsen, rent ut sagt. Jag har en häst som jag haft i nästan sex år, en häst som jag älskar otroligt mycket. De första...
2
Svar
23
· Visningar
4 562
Senast: mackan
·
Hoppning Hej! Det är så att något händer i huvudet på mig på framhoppningen på tävlingar, På träningar går det jätte bra att hoppa och vi hoppar...
Svar
7
· Visningar
2 231
Senast: Caoimhe
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama