Första bilderna!

Sv: Första bilderna!

Gud vilka söta! :love:

Vad är det för ras på dom?
Och vilka stora öron Eskil hade, :D

Hihi va söta de är :love:

I den åldern kan de verkligen kallas ligister, jag minns precis hur mina missar var in den åldern..:)

Mamman är huskatt som det så fint kallas och pappan är nån form av raskatt. Hon som födde upp dem visste inte vilken sort han var men hon trodde Abessinier.

Fick ju rädda hem de här två älsklingarna eftersom de hotades med att bli utslängda i kylan i december. Och det kunde jag ju inte låta hända. Så veckan innan julafton flyttade de in hos mig 7,5 vecka gamla... Pyttesmå var de så, de har växt massor!

Och det sötaste med jätteöronen är att de har små tofsar längt ut på tippen. Mini-lodjur!!

Liknande trådar

Övr. Katt Hej. jag har en fråga gällande mina 2 katter som helt plötsligt inte kommer överrens. Dom är båda hanar och kastrerade. Den ena hanen är...
Svar
3
· Visningar
617
Senast: Svartkatt
·
Katthälsa Har haft min katt i snart två månader och hon har haft lite problem med magen sen ett tag. När hon flyttade hit från katthemmet va hon...
Svar
14
· Visningar
1 482
Senast: Hazel
·
Katthälsa Vår 17-åriga bondkatt har det senaste året börjat jama på ett väldigt ovanligt sätt. Hon utger ett mörkare och högre ljud än sina...
Svar
8
· Visningar
798
Katthälsa Min katt har blivit diagnostiserad med kronisk inflammation i gallgångar och tarmväggar och får kortison mot detta. Har ätit det i några...
Svar
5
· Visningar
490
Senast: Celinehenn
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama