Försöker igen med det lilla kåtdjuret...

Har du nu bytt namn IGEN!!! :eek:
*suck*

Tack för Pm:et i alla fall så jag kunde fixa.. ;)

Måste bara tillägga, vet du om att när kaninen stryker hakan mot något så markerar den revir? Känner annan kanins doft och markerar ovanpå med sin egen? :bump:

ja d vet jag.... :smirk:
han gjorde detta för att jag hade bytat i buren hos min kanin hona och han blev som tokig när han kände hennes lukt... :)

Gullig kanin du har! Jag ska snart lägga in lite bilder på min kanin... Han är också... Hm... "Tjejtjusare"... till sist fick han para sig med vår kaninhona så hon ska få ungar om ett par veckor! :D

hihi..
tack...
Fast Rocco är en VÄLDIGT blyg tjejtjusare...
När Sotis (honan) och han e ute i hop så vågar han inte fram och nosa ens om hon tittar på honom...
hihi...

Liknande trådar

C
Hästvård E så ledsen just nu =( Idag så var jag hos veterinären med mitt sto igen. Kom nyss hem därifrån så det blev en riktig heldag där ute...
Svar
1
· Visningar
754
Senast: Splittan
·
J
Övr. Djur djur e ju de mest ärliga och gulligast som finns, finns ingen människa som e så ärliga som dom... Jajaj iaf, melissa, var den första...
Svar
1
· Visningar
967
Senast: jooosan
·
Övr. Katt Sitter nu kattvakt i tre veckor åt min styvpappas katt. Har här hemma 4 st kisar redan, å de går ju som vanligt runt å fräser lite åt...
Svar
6
· Visningar
1 273
Övr. Hund Denna texten berör mig så otroligt mkt och jag gråter varje gång jag läser den:cry: :cry: :cry: När jag var valp, underhöll jag dig me...
Svar
12
· Visningar
1 240
Senast: Ämelie
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Akvarietråden V
  • Promenadskor vinter
  • Uppdateringstråd 30