forslunda!!

• Hästmänniskan
  • Trådstartare Trådstartare vidalinn
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 8
  • Visningar Visningar 1 284
V

vidalinn

är det nån som har någon erfarenhet av den skolan?
Vill veta allt!! ;)

Ja, jag praktiserar just nu och "bor" resten av tiden på hippologum (ridanläggningen alldeles bredvid skolan) vad vill du veta??

ja vill veta om det är en bra utbildning och om det är bra lärare osv

Hej igen... De allra festa är mycket nöjda med sin ubildning!! lärarna vet ja ginte så mycket om förutom kör och ridlärarna som jag känner väl, och rektorn på skolan... men de övriga lärarna vet ja ginte så mycket om. Det bror nog som sagt på vilken utbildning du är intresserad av... häst eller?

Jag tycker det verkar vara en bra skola vad jag hört,
otroligt fina hästar de använder :love:
(jag har praoat på hippologum, det är deras hästar de använder. Snyggt ställe.)

Ja vi har väldigt bra hästar, trevliga och välutbildade. Dessutom rider de som får på forslunda för den bästa tränaren också =)

Liknande trådar

Hästmänniskan Hej, Jag går i nian och ska snart välja gymnasium. Jag vill gå på ett ridgymnasium men jag tycker att det ä lite förvirrande på...
Svar
11
· Visningar
1 321
Senast: Äpplet.
·
Hästmänniskan Hej, jag vill ha en egen häst men jag vet liksom inte hur jag ska kunna få min pappa att gå med på att köpa häst. Är det någon som vet... 2
Svar
35
· Visningar
2 849
Senast: Edla
·
Hästmänniskan Jag är en tjej som ska börja gymnasiet till hösten. Jag har sökt in till hästskötar linjen i första hand och djursjukvård i andra hand...
Svar
14
· Visningar
1 166
Senast: Cambrie
·
Hästmänniskan Vad använder ni för hörlurar när ni rider? Spanat länge nu på en lösning. Vill komma från att fippla med mobilen om det ringer, sen så...
Svar
5
· Visningar
449
Senast: Cattis_E
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka