forslunda!!

V

vidalinn

är det nån som har någon erfarenhet av den skolan?
Vill veta allt!! ;)

Ja, jag praktiserar just nu och "bor" resten av tiden på hippologum (ridanläggningen alldeles bredvid skolan) vad vill du veta??

ja vill veta om det är en bra utbildning och om det är bra lärare osv

Hej igen... De allra festa är mycket nöjda med sin ubildning!! lärarna vet ja ginte så mycket om förutom kör och ridlärarna som jag känner väl, och rektorn på skolan... men de övriga lärarna vet ja ginte så mycket om. Det bror nog som sagt på vilken utbildning du är intresserad av... häst eller?

Jag tycker det verkar vara en bra skola vad jag hört,
otroligt fina hästar de använder :love:
(jag har praoat på hippologum, det är deras hästar de använder. Snyggt ställe.)

Ja vi har väldigt bra hästar, trevliga och välutbildade. Dessutom rider de som får på forslunda för den bästa tränaren också =)

Liknande trådar

Hästmänniskan Hej, Jag går i nian och ska snart välja gymnasium. Jag vill gå på ett ridgymnasium men jag tycker att det ä lite förvirrande på...
Svar
11
· Visningar
1 217
Senast: Äpplet.
·
IT & mobiler Har konstaterat att min azozdator är alldeles för tung och bökig att bära runt på till skolan. Behöver något smidigare, men vad? Vill...
Svar
17
· Visningar
773
Senast: Mirre
·
Hästmänniskan Jag behöver hjälp! Det är en lång text men om någon orkar läsa och ge mig lite stöttning så skulle det uppskattas enormt! För er...
2
Svar
28
· Visningar
2 870
Senast: Lavinia
·
Hästmänniskan Hej! Jag ska i helgen provrida en häst. Jag gillar den på video och hoppas att det skall vara ”rätt”! Dock skall jag utomlands i 4...
Svar
11
· Visningar
1 208
Senast: Oh_really
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama